danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Chick and Duck er også enige.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 noen som vet hvor jeg kan finne themen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 noen som vet hvor jeg kan finne themen? Håper ingen moddiser ser meg nå, for vi vet jo alle at vi ikke skal komme informasjon som kan føre til piratkopiering, så jeg skal kryptere svaret mitt litt: AaZaK Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 noen som vet hvor jeg kan finne themen? Håper ingen moddiser ser meg nå, for vi vet jo alle at vi ikke skal komme informasjon som kan føre til piratkopiering, så jeg skal kryptere svaret mitt litt: AaZaK AaZaK hva er det??? neida jeg fant den jeg, men det vil ikke en ulovlighet å laste den ned tror jeg... det er jo ikke utgitt på cd eller noe eller er den det? vil nok tro den er i gråsonen Edit: må vist bare søke noen ganger etterhverandre så finner man den... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva søkte du på? (Husk å kryptere svaret) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva søkte du på? (Husk å kryptere svaret)søkte på det stedet du sa under everything og ordene pacific blue... Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg synes Pacific Blue var en ganske bra serie, kansje litt overdrevet med alle de triksene, og den sinnsvake syklinga,men det gir serien en litt egen stil. Et pluss for de bra damene ! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 det er drit-kuult! 8) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det som også er bra i denne serien er at det alltid er to "saker" i hver episode...Når er et på tv a? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det som også er bra i denne serien er at det alltid er to "saker" i hver episode...Når er et på tv a? Tror det er i 12 tiden. mener på å ha sett det på TV'n på narvesenkiosken når jeg skal kjøpe meg avis til lunsjen... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 et pluss for bra damer men en ting eg berre ikkje klarer å fatte: korfor trør dei som galninger i et lett gir når dei skal ha fart midt på gata? og korfor tar dei alltid gjen biler/motorsykler, men aldri folk som springer/rollerblades/sykler... og seff masse unødvendige triks og hopp men alt i alt, ganske underholdande :D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 et pluss for bra damermen en ting eg berre ikkje klarer å fatte: korfor trør dei som galninger i et lett gir når dei skal ha fart midt på gata? og korfor tar dei alltid gjen biler/motorsykler, men aldri folk som springer/rollerblades/sykler... og seff masse unødvendige triks og hopp men alt i alt, ganske underholdande :D Det er for å lage den lyden man hører når de tar nærbilde av hjulene vel. The_trick: Alle TV-serier (så å si) har to saker.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 sinnsykt dårlig... men damene redder serien! (noe som produsentene vet tror jeg ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er for å lage den lyden man hører når de tar nærbilde av hjulene vel. , enig... men det minte meg på noke, korfor skal dei ha så sinnsjukt grove dekk på syklane sine? en mellomting hadde funka bedre, for dei sykla 99% av tida på asfalt, og av og til litt gras, tørt gras, og då har dei ikkje bruk for dei dekka.. Sanden går ikkje ann å sykle på uansett. Altså gjer dei situasjonen verre for seg sjøl... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sanden går ikkje ann å sykle på uansett. Ingenting er umulig for Santa Monica Beach-folka. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Pacific Blue er konge! hunks i sykkelshorts! hihihi!! kanke bli bedre! Lenke til kommentar
eberland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 At TV2 begynner å sender gamle Pacific Blue episoder i reprise er det sikreste tegnet på at sommeren er kommet til landet! - ellers genialt å se hvis du ikke gidder å tenke... " MTV er best med lyden av!" Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 skal være enig i at det finnes bedre serier, MEN PB gikk som oftest om sommeren og da er det deilig å slappe av hjemme sent på kvelden ved å se på noen fine damer på tv'n ikke sant? :wink:Pene damer er alltid ålreit å se på, men jeg liker enda bedre damer med noe mellom øra, og ikke bare sagflis blandet med sirup (som det virker som om de har hele gjengen i PB uten å være helt sikker da). Pacific Blue er vell en serie i sjangeren "Barbie" hvor allt er bare rosen-rødt og fint til slutt. Kun Sort/hvit er kjedelig må ha med noen gråtoner også. Lenke til kommentar
Aem_Kei Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 DAMENE er best ved hele serien hehe ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg