3PM Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva syntes du om Pacific Blue?? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det var konge! Jeg savner cory mcnamara.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Artig i grunn. /me liker Paula Trickey. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Det går på tv2 nå da gjør det ikke det da?? Det er 2-3 tida tror jeg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Orker ikke å skru på TV'n - så på det på kvelden før (men hva hadde egentlig dette innlegget med saken å gjøre?) Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva syntes du om Pacific Blue?? Litt små fresh sykling, fine damer og dårlig action. Alle mulig forutsetninger for å bli en seerslager, akkurat som baywatch... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hum, den syklinga ja - den er latterlig. Også den lyden som kommer når de trår så inderlig fort da. For ikke å snakke om alle de fete triksene de må ta mens de jakter på kjeltringer. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Ja, noen ganger når det kommer en bil så kan de liksom "hoppe" over bilen uten ramper osv.....YEAH RIGHT!!!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Artig i grunn. /me liker Paula Trickey.SELVSAGT!!!!!! kan jo ikke si nei til dette da... Edit: serveren med det bilde var vist nede skal se om jeg ikke kan finne et annet bilde... Edit2: der har vi et bilde gitt :wink: (Hint: du KAN faktisk trykke på det nederste bildet til høyre for å komme videre...) Edit3: bare MÅTTE legge til et bilde til... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva syntes du om Pacific Blue?? elendig handling, det tar jo faen meg lengre tid for dem å innhente en skadeskutt skurk enn en som sitter i en bil da... men en ting skal de har, de har funnet noen MEGET bra damer!!!! Lenke til kommentar
3PM Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Ja, det har de Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hum, den syklinga ja - den er latterlig. Også den lyden som kommer når de trår så inderlig fort da. For ikke å snakke om alle de fete triksene de må ta mens de jakter på kjeltringer. Ja ikke sant. Sånne triks er det jo helt naturlig at vannlige poltifolk utfører... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er også morro med b-skuespillerne av noen bi-kjeltringer når de skal være grove i munnen mot politifolka. Det er så tydelig at de overspiller. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Dritter i kor deilige damene der er, eg ser ikke på det drittet der. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Serien er lam, aner ikke hvorfor noen vil kaste bort penger på å lage en serie som er så korket. *savner faktiskt noen gode serier på TV som CSI* Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Eneste grunnen som jeg kommer på i farta var Paula Trickey, and thats fact Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Dritter i kor deilige damene der er, eg ser ikke på det drittet der.da har du nok ikke vært opp til kl. er 23:50 på sommeren... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Serien er lam, aner ikke hvorfor noen vil kaste bort penger på å lage en serie som er så korket.*savner faktiskt noen gode serier på TV som CSI* skal være enig i at det finnes bedre serier, MEN PB gikk som oftest om sommeren og da er det deilig å slappe av hjemme sent på kvelden ved å se på noen fine damer på tv'n ikke sant? :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ja, det er "chill" å komme hjem og se på det etter å ha vært ute en tur med "gutta". ;D Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Pacific Blue er bedre enn baywatch, har noe bedre handling. Det genaile med baywatch er derimot all løpingen (joey og chandler i friends er helt enige) Men aiai så digg det er å se pacific blue en sommerkveld. Slenger på pacific blue sangen nå, gir så sommer feeling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg