Otowi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Fikk til jul en Logitech express sound (tror den heter det) som er docking stasjon + høyttaler... Lyden er helt kurrant, men den har ikke muligheten til å bruke menyen på Ipoden via den medfølgende fjernkontrollen, så jeg vil gjerne bytte den mot en dokingstasjon som har denne muligheten, så jeg slipper å reise meg for hver gang jeg skall skifte album på Ipoden min... Trenger i den forbindlesen råd om hva jeg burde bytte den inn i, ha gjerne med linker til tester og slike ting... **edit: leif** Endret 25. desember 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Er det ingen som har noen inspill å komme med her?? Trenger noen hint om hva jeg burde se etter, har ikke mye erfaring innenfor docking stasjoner med høyttaler.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 slutt å bumpe. om det er noen som har noe å se så sier de det Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 ok da... vil jo bare ha et svar egentlig, men skall ikke bumpe mer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå