EspenFe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei. Jeg har nå Adobe Photoshop CS3. Jeg tenkte jeg skulle lære meg noe, siden det ser ganske så kult ut. Jeg følgte en guide på nettet : http://www.photoshopguides.com/tutorial-1239 Men når jeg skal til Filter - Stylize - Wind, så får jeg ikke til å trykke på Wind. Kan noen hjelpe ? Legger ved et bilde : Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Går det ikkje an å trykke på, skjer det ingenting? Du kan eventuelt prøve å rasterisere tekstlaget fyrst, ved å høgreklikke og velge Rasterize Type. Rasterisering må gjerast uansett, men om du ikkje har gjort det vil du få spørsmål om du vil gjere det. Og forresten, eit lite tips når det gjeld slike skjermskot: Lagre som PNG. Om du limte det inn i PS, lagre med File --> Save for web ... og bruk PNG8. Endret 25. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Går det ikkje an å trykke på, skjer det ingenting? Du kan eventuelt prøve å rasterisere tekstlaget fyrst, ved å høgreklikke og velge Rasterize Type. Rasterisering må gjerast uansett, men om du ikkje har gjort det vil du få spørsmål om du vil gjere det. Og forresten, eit lite tips når det gjeld slike skjermskot: Lagre som PNG. Om du limte det inn i PS, lagre med File --> Save for web ... og bruk PNG8. Tusen hjertelig takk. Det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå