kilik_02 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hei jeg ser etter et komplett og bra vannkjølingsett i prisklassen 2600-3500kr. Det skal kjøle veldig bra og ikke "bråke" har hørt om noen som har en radiator ellernoe som bråker en del. Har pcn på romme skal kunne ha den på om natten uten at jeg hører den noe sælig. Vil kjøle -cup -gpu -chipset -ram ser helst etter et komplett sett som ikke er allverden å montere. info om pcn min står i signaturen. =) Endret 26. desember 2007 av kilik_02 Lenke til kommentar
x-ith Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Se på Zalman Reserator eller Thermaltake BigWater, de er helt greie, men du må rense radiator før bruk. CPU-blokkene er heller ikke de beste, så det lønner seg å se etter andre vannblokker. Bare pass på at koblingene er de samme på vannblokkene som diameteren på slangen i kjølesettet. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei! Legg denne posten inn på subforumet "Kjøling - Vann og ekstrem", så kan det hende at du får mer hjelp, da jeg går ut i fra at de som holder på med vannkjøling holder mest til der..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå