Nitrius Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Fikk GH3 til jul. Men idag så ser det ut som gitaren, sakte men sikkert, blir værre og værre. Problemet er at "strengknappen" henger seg noen ganger opp når den blir trykt ned, noe som ødelegger veldig mye i sanger hvor denne må brukes kjapt, værtfall for min del. Fetteren min fikk også GH3 og "strengknappen" på gitaren hans, så langt jeg har testet den, funker helt utmerket i forhold til min. Noen som har vært borti noe lignende? er det noe jeg selv kan prøve å gjøre for å fikse dette? eller er eneste utvei å gå til butikken og høre om man kan få bytte den? Til slutt, er det mulig å få kjøpt separat GH3 gitar til PS3? hvis ja, hvor mye koster en slik en, sånn ca? Edit: Så vidt jeg vet, så ble gh3 pakken kjøpt på EBgames. Endret 25. desember 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Fikk GH3 til jul. Men idag så ser det ut som gitaren, sakte men sikkert, blir værre og værre.Problemet er at "strengknappen" henger seg noen ganger opp når den blir trykt ned, noe som ødelegger veldig mye i sanger hvor denne må brukes kjapt, værtfall for min del. Fetteren min fikk også GH3 og "strengknappen" på gitaren hans, så langt jeg har testet den, funker helt utmerket i forhold til min. Noen som har vært borti noe lignende? er det noe jeg selv kan prøve å gjøre for å fikse dette? eller er eneste utvei å gå til butikken og høre om man kan få bytte den? Til slutt, er det mulig å få kjøpt separat GH3 gitar til PS3? hvis ja, hvor mye koster en slik en, sånn ca? Edit: Så vidt jeg vet, så ble gh3 pakken kjøpt på EBgames. du kan jo gå å få byttet den, den skal ikke være sånn. en separat gitar koster mellom 400-500. 479 kr på komplett.no Endret 25. desember 2007 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Tenkte jeg skulle ta turen opp på ebgames til torsdag og høre, har kvittering så håper det går smurt. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tenkte jeg skulle ta turen opp på ebgames til torsdag og høre, har kvittering så håper det går smurt. har du litt flaks så har de ikke flere igjen:P Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk bytta meg til en ny gitar. Så langt ser den nye ut til å fungere utmerket. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har samme problemet på min, merket det ikke selv siden jeg er helt ny på GH men når en kamerat av meg prøvde sanger han fint fikk til med 5 stjerner på ekspert på sin 360 så gikk alt skeis. Fant ut at det var samme problemet som du hadde, men jeg tviler på at jeg fortsatt har kviteringen etter 1 måned. Noe som er litt leit. Menmen, får kjøpe meg rockband når det kommer å håpe på det beste Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Vet ikke om gitaren var slik fra dagen jeg fikk den. Siden jeg ikke la merke til det før neste dag. Uansett så er jo ikke dette normalt. Men uten kvittering så blir det vel vanskelig å bytte ja, men det skader ikke å prøve. Så ikke ut som han kisen jeg bytte gitaren hos på ebgames skulle ha kvitteringen med en gang. Først tok han i gitaren min å prøvde å kjenne etter, og da var det rett inn å hente ny gitar, var ikke før jeg selv faktisk viste kvittering at han tok en kjapp titt. Så du kan jo ha flaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå