Lurifaksen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 I Skandiabanken fikk jeg før hver dag epost fra BBS med et PDF dokument som hadde oversikt over alle dagens innbetalinger til kontoen (giromail). Nå har Skandibanken/BBS sluttet med dette, og jeg må logge meg inn i banken og grave langt inn i menyene for å få den nødvendige informasjonen. Noen som vet om noen andre banker som fortsatt sender ut denne informasjonen på epost? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Er det snakk om bedrift eller privat? Nordea sender ihvertfall (sist jeg sjekket) til bedriftskunder. Men det høres jo ikke helt lovende ut dersom det stemmer at det er BBS som har sluttet med dette, da det kun er de som kan gjøre dette (så vidt jeg vet). Edit: Se her for info fra Nordea Endret 25. desember 2007 av learntofly Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fra dnbnor så får jeg sms når noen har betalt inn penger på kontoen.. (ikke lønn) tror nok man kan velge å få det som e-post også.. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 I følge BBS.no er dette fremdeles en tjeneste de tilbyr: http://www.bbs.no/bbs/forretningsomrader/i...rr_giromail.htm Du bør derfor kunne spørre Skandiabanken om de kan aktivere dette for deg, eventuelt høre med andre banker om de kan tilby dette =) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Fra og med 17.12.07 er det ikke lenger BBS som sender ut meldinger for Skandiabanken. Meldingene blir heretter distribuert av annen bankdatasentral. Det er dessverre slik at BBS (Bankens Betalingssentral) har besluttet å ikke sende ut e-post på dette lengre. Dermed vil du istedenfor motta dette i nettbanken. Det er dessverre ikke mulig for SKandiaBanken å endre dette, da det er BBS som har endret dette. For meg høres det ut som BBS skylder på Skandiabanken, og Skandiabanken skylder på BBS. Hovedårsaken til at jeg er avhengig av denne eposten er at i nettbanken er sjelden meldingen mottaker skriver synlig. Det står som regel kun navnet på betaler - ikke teksten de selv har skrevet om hva betalingen gjelder. Denne teksten stod alltid i Giromail som ble sendt på kvelden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Den teksten står vel hvis du går inn på noe ala "postkasse", hvor du får det opp som et pdf-dokument? Selv får jeg en melding fra DnB nor ved innbetalinger. I Handelsbanken gjør jeg ikke, men jeg får jo opp de aktuelle pdf-filene fra "postkassen" i nettbanken. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Det er dessverre slik at BBS (Bankens Betalingssentral) har besluttet å ikke sende ut e-post på dette lengre. Dermed vil du istedenfor motta dette i nettbanken. Det er dessverre ikke mulig for SKandiaBanken å endre dette, da det er BBS som har endret dette. Her er det bare å konstantere at Skandiabanken løy for meg Jeg sendte inn en giromail søknad til kontoen min i Nordea, og samme dag får jeg giromail fra BBS - nøyaktig samme opplegg som jeg tidligere fikk i skandiabanken - så at det er BBS som har sluttet med dette er bare tull. Stor strek i regningen til Skandiabanken, bare synd de likevel er suveren på alt annet jeg har prøvd av banker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå