Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Noen banker som fortsatt sender "Giromail"? (liste over inkomne innbetalinger)

Lurifaksen

Anbefalte innlegg

I Skandiabanken fikk jeg før hver dag epost fra BBS med et PDF dokument som hadde oversikt over alle dagens innbetalinger til kontoen (giromail). Nå har Skandibanken/BBS sluttet med dette, og jeg må logge meg inn i banken og grave langt inn i menyene for å få den nødvendige informasjonen.

Noen som vet om noen andre banker som fortsatt sender ut denne informasjonen på epost?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra og med 17.12.07 er det ikke lenger BBS som sender ut meldinger for Skandiabanken. Meldingene blir heretter distribuert av annen bankdatasentral.

Det er dessverre slik at BBS (Bankens Betalingssentral) har besluttet å ikke sende ut e-post på dette lengre. Dermed vil du istedenfor motta dette i nettbanken. Det er dessverre ikke mulig for SKandiaBanken å endre dette, da det er BBS som har endret dette.

For meg høres det ut som BBS skylder på Skandiabanken, og Skandiabanken skylder på BBS. :roll:

Hovedårsaken til at jeg er avhengig av denne eposten er at i nettbanken er sjelden meldingen mottaker skriver synlig. Det står som regel kun navnet på betaler - ikke teksten de selv har skrevet om hva betalingen gjelder. Denne teksten stod alltid i Giromail som ble sendt på kvelden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er dessverre slik at BBS (Bankens Betalingssentral) har besluttet å ikke sende ut e-post på dette lengre. Dermed vil du istedenfor motta dette i nettbanken. Det er dessverre ikke mulig for SKandiaBanken å endre dette, da det er BBS som har endret dette.

Her er det bare å konstantere at Skandiabanken løy for meg :thumbdown:

Jeg sendte inn en giromail søknad til kontoen min i Nordea, og samme dag får jeg giromail fra BBS - nøyaktig samme opplegg som jeg tidligere fikk i skandiabanken - så at det er BBS som har sluttet med dette er bare tull.

Stor strek i regningen til Skandiabanken, bare synd de likevel er suveren på alt annet jeg har prøvd av banker. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...