cheeplix Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har veldig lyst på et nytt spill men er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe. (er så kjipt å bruke tett med penger på drit) så jeg lurte på om noen har kjøpt noen spill i det siste som de syns er utrolig fete? Trenger ikke være splitter nye spill sånn sett. Jeg lurer også på om Empire Earth er noe fett? Digger AOE2 og slike spill og syns EE virker sweet. Ellers liker jeg RTS, RPG, FPS'er. egentlig det meste.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg spiller for det meste Battlefield. Ikke helt nytt da men... Og nå er jo Road To Rome og Desert Combat kommet også Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Sett litt på det. Ser fett ut...Er det singelplayer på det også? Mitt 56K super-modem er ikke beregnet til multiplayer i noe spill. Systemkravene da? Vil det kjøre noe særlig på en PIII 933MHz, 256 MB Ram, GF2 MX? Begynner å bli for dårlig gitt. Får kjøpe meg ny snart ^_^ Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Må nok nesten oppgradere litt hvis du skal prøve de nye spillene, iallefall i respektabel oppløsning Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Sett litt på det. Ser fett ut...Er det singelplayer på det også? Mitt 56K super-modem er ikke beregnet til multiplayer i noe spill. Systemkravene da? Vil det kjøre noe særlig på en PIII 933MHz, 256 MB Ram, GF2 MX?Begynner å bli for dårlig gitt. Får kjøpe meg ny snart ^_^ hehe spar deg en ca. 5000kr og få en l33t PC på Komplett.no angående spill så vil jeg testet C&C Generals, men det vil nok bli en relativt lav og rar snodig oppløsning. Lenke til kommentar
TreeFingers Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Battlefield 1942 er ganske kult jah Desert storm gjorde det litt bedre og når Vietnam modden til BF "Eve of Destruction" kommer blir det enda bedre - håper jeg. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Men det kan kjøre? vil bare kunne spille til jeg kjøper ny pc om ikke så altfor lenge :smile: . Må få revet til meg konfirmasjonspengene mine fra mutter'n. er det ikke egentlig ulovlig å hindre meg i å ha tilgang på mine egne penger? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Men det kan kjøre? vil bare kunne spille til jeg kjøper ny pc om ikke så altfor lenge :smile: . Må få revet til meg konfirmasjonspengene mine fra mutter'n. er det ikke egentlig ulovlig å hindre meg i å ha tilgang på mine egne penger? Er ikke sikker på om det skjermkortet støtter battlefield, nei. Kjøp deg et R9100, så kjører det nok fett. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du bør nok oppgradere litt. Jeg har spilt BF på en XP1600/GF2Pro/512 SDRAM og det gikk forsåvidt greit, bare å skru ned grafikken litt. Du burde prøve å laste ned demoen, tror du finner en rask download hos ITavisen. Jeg kan jo bare opplyse om at første gang jeg prøvde demoen, syntes jeg det sugde. Så feil kan man ta :oops: Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har spilt dette spillet en del. Var på LAN i sommer, der vi spilte en kamp (3 vs 3 comp) og det tok oss 17 (!!) sammenhengene timer å greie å slå computeren. Spillet er bra grafisk, men han en litt klønete gameplay. Jeg ville gitt spillet terningkast 5 fordi det er rett og slett gøy mvh monzilla Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Kjøp Warcraft III du!! Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Men det kan kjøre? vil bare kunne spille til jeg kjøper ny pc om ikke så altfor lenge :smile: . Må få revet til meg konfirmasjonspengene mine fra mutter'n. er det ikke egentlig ulovlig å hindre meg i å ha tilgang på mine egne penger? Nope, ikke hvis du er under 18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå