Liberalistiske Samebror Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Min liste: The Rasmus- In The Shadows The Darkness- I belive in a thing called love Heroes & zeros- Into The Ligth Guns N' Roses- November Rain Endret 26. desember 2007 av samebror Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er poenget her at vi skal vente på at du poster en liste etter å ha lagd en tråd, eller at vi skal komme med forslag for så at du skal liste de opp..? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 kom med forslag så lister jeg alle låtene opp Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvorfor er dette postet i OT-Baren? Skal jo postes i spill. Grunnen til at du poster her er vel fordi det er flest folk her. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 vel har prøvd det før, de ville ikke ha den tråden fordi det var snakk om musikk, og musikk tråden reagerer helt sikkert at det er snakk om et spill. Så derfor putter jeg den i en tråd der man ikke kan klage over det Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) vel har prøvd det før, de ville ikke ha den tråden fordi det var snakk om musikk, og musikk tråden reagerer helt sikkert at det er snakk om et spill. Så derfor putter jeg den i en tråd der man ikke kan klage over det Du kan jo ikke poste her før du idetheletatt har prøvd. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=184 Endret 25. desember 2007 av Almadora Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jepp, flytt denna til spill. Og formuler i posten din at du vil at folk skal komme opp med forslag, for så at du fører dem opp på ei liste. "Liste kommer!!!" høres ut som om at du har ei liste på lur som du bare venter litt med å poste. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jepp, flytt denna til spill. Og formuler i posten din at du vil at folk skal komme opp med forslag, for så at du fører dem opp på ei liste. "Liste kommer!!!" høres ut som om at du har ei liste på lur som du bare venter litt med å poste. jeg har prøvd før på spillforumet, da ble tråden låst!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Er vel en grunn til det da, eller hva? Endret 25. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Er vel en grunn til det da, eller hva? ja fordi det var så mye som handlet om musikk der, og det er rett og slett idiotisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg går ut fra at en god idé med å legge den her, er at i de andre stedene, kan den bli oppfattet som en telle-tråd og mye fortere bli stengt. edit: Selv kunne jeg tenkt meg masse Pink Floyd, Funkadelic, Neil Young, Rolling Stones, en og annen Beatles-sang og div southern rock. Endret 25. desember 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kunne tenkt meg noe av Killswitch Engage, eller kanskje Black Sabbath. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 vell jeg rapporterte uasett tråden , da den passer bedre under spill . Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 noe av The who og hele The wall som en slags marathon utgave Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 PULSE-versjonen av Comfortably Numb. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Mange sanger blir jo får ekstreme får GH så jeg prøvde og lage en liste med ikke fullt så ekstreme sanger. Keep of Kalessin - Vengance Rise (egentlig det meste fra Albumet Armada). Burzum - War Emperor - Empty Darkthrone - Too Old, Too Cold Dissection - Maha Kali eller Black Dragon Ensiferium - Into Battle Goatwhore - Alchemy of The Black Sun Cult Gorgoroth - When Love Rages Wild In My Heart Komemr ikke på flere. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Som en battle kunne man hatt et gitararrangement av Final Bowser Theme fra Super Mario 64, det hadde vært fett. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Alle sangene på runescape Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Pink Floyd - Comfortably Numb U2 - With or without you Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Føler at Hammerfall, TNT og Return kunne gjort seg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå