skarsk Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Får ikke fjernet den irriterende påloggingen med passord i W98 like før windows starter. Har latt passordfeltet være blankt, og jada, jeg har slettet *.pwl-fila. Før fikk jeg opp en opsjon som sa at 'Hvis du ikke skriver inn passord, vil du ikke bli spurt om det senere' - dette skjer ikke nå. Hvordan løser man dette problemet uten å installere jævelskapet på nytt? Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 nå er ikke akkurat win98 det jeg bruker mest.... mener å huske at du har i control panel - network windows network logon "øverst" hvis du velger windows logon øverst i stedenfor null påloggings mas ps. håper du forstod instruksjonene, hvis ikke si ifra:-) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ellers er det også mulig å bruke TweakUI (hentes på www.download.com) å bruke autologin-funksjonen der. Men det beste er nok å disable hele greien, slik det ble forklart i posten over. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Dere fikk meg på rett vei..... Jeg gikk inn i Nettverk og valgte 'Windowspålogging' i stedet for 'Klient i Microsoft Nettverk' - og da forsvant den irriterende pålogginga. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå