Illyria Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hei! Jeg har en Argon iNet 1 som finner radiokanaler over det trådløse nettet. Problemet er at noen ganger kobler den ut av nettet:( men nettet fungerer fint på pcer og annet utstyr som kjører på nettet:s er det noen som vet hva problemet kan være? og kanskje har lekt seg med en selv? Et annet problem er at jeg ikke finner PC-en. Den har nemlig mulighet til å spille av mediafiler fra pcen ov er netttet, men finner ikke ocen når jeg søker på radioen:( håper noen kan hjelpe meg!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg kjøpte et par av disse som en enkel "bruk- og kast"-løsning på bad og kjøkken, men det viste seg dessverre å kun være i kast-kategorien. Alt funker bortsett fra å scanne noe så simpelt som en delt mappe i Windows, og det er jo litt av hovedpoenget med denne. Stopper etter alt fra 10-200 låter på både fastnett og trådløst, og gir fra seg diffuse meldinger som "Scanning Aborted" og den klassiske "<ingenting>". Kort sagt: Angrefristloven kom til nytte her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå