Mrs.Riot Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Himmelen var veldig fin i dag, så jeg prøvde meg litt frem og fikk en god del gode bilder. Begynner med dette her som jeg ble veldig fornøyd med det når jeg klippet det litt EXIF: f/9 eksponering 1/800 sek ISO-100 Brennvidde 300mm Største blenderåpning Bilde: Opplasting feilet. Vennligst be administrator om å sjekke innstillinger og tillatelser Takk for hjelpen! Endret 26. desember 2007 av arcoiris Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Last opp bildet på www.bildr.no Endret 25. desember 2007 av garanti Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Last opp bildet på www.bildr.no OT: Men ossen finner jeg bildene mine igjen innpå der egentlig? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bildr.no er ikke en bildeorganiseringstjeneste, men en bildeopplastingstjeneste. Derfor er det kun meningen å laste opp bildene en gang, og linke til de, ikke noe mer. Etter at bildene er lastet op, kommer du til en side med ulike koder du kan bruke for å linke til bildene. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Oki, takk for svar. Endret 25. desember 2007 av arcoiris Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Ingen som har noe å si på bildet? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tja, litt i minste laget for at det skal være mulig å kommentere det noe spesielt Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Så teit, dere må ikke si at det er for lite HAHA, hver gang dere sier det så blir det lite. Det var stort. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvorfor i all verden laster du det ikke opp på forumet i større størrelse da? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 IceFox: (...)Opplasting feilet. Vennligst be administrator om å sjekke innstillinger og tillatelser Takk for hjelpen! Han fikk det ikke til. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 *Kremt* hun fikk det ikke til Skal jeg sende den meldingen til administrator da? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Unnskyld Ja, bare gjør det Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Går greit det, ingen som kan se hvilket kjønn det er på navnet akkuratt, det går jo ann å gjette Men nå har jeg fikset på bilde. Lastet det opp på hjemmesiden min. Kvaliteten blir en smule dårligere da. Lenke til kommentar
funnybeep Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ingen som har noe å si på bildet? Hva skal man si? Kanskje du kan fortelle hva du synes er så spesielt? Selv ser jeg ikke noe nevneverdig i positiv retning. Beklager at jeg er så direkte. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Neida, sånt må vell til det. Ehm, jeg liker egentlig det på midten av bilde. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker de greinene og den himmelen bak. Men ellers så var det veldig mørkt nede og den rare skyggen oppe eller hva det er for noe plager meg litt. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg også må då spørre hva du får ut av dette bildet.. Det virker litt sånn snapshot (se en busk, knips, legger det ut) hvis du skjønner.. Planlegg bildene bedre, se gjerne på sider som Foto.no og bli inspirert der. Kanskje du kan prøve andre sjangre, f.eks. portretter? Vi vet jo nå at du ikke er gutt så du har sikkert mange fine veninner å ta bilde av Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 et veldig kjedelig bilde og typisk dårlig dynamisk rekkevidde som vi ofte ser i solnedganger med digitale kameraer. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Hehe, jada, har fine venniner å ta bilde av, men de vil nok ikke ut på nette Hehe Egentlig så var det mye mer på dette bilde, jeg bare klippet det til fordi det var ikke noe annet bra på bilde. Sikkert et snapshot ja. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det er en grei ide, men solnedgangen er litt for blass, og det er ingen spesiell solnedgang. Det hadde vert bra om man hadde sett solen bak ett av trærne. Og strålene liksom hadde kommet mot det igjennom trærne. Men slik var det dessverre ikke. Men stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå