Gå til innhold

BK: Trær med solnedgang

Mrs.Riot

Anbefalte innlegg

Himmelen var veldig fin i dag, så jeg prøvde meg litt frem og fikk en god del gode bilder.

Begynner med dette her som jeg ble veldig fornøyd med det når jeg klippet det litt ;)

EXIF:

f/9

eksponering 1/800 sek

ISO-100

Brennvidde 300mm

Største blenderåpning

Bilde:

Julen2007%20122.JPG-for-web-large.jpg

Opplasting feilet. Vennligst be administrator om å sjekke innstillinger og tillatelser

Takk for hjelpen! :)

Endret av arcoiris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildr.no er ikke en bildeorganiseringstjeneste, men en bildeopplastingstjeneste. Derfor er det kun meningen å laste opp bildene en gang, og linke til de, ikke noe mer. Etter at bildene er lastet op, kommer du til en side med ulike koder du kan bruke for å linke til bildene.

Lenke til kommentar

Jeg også må då spørre hva du får ut av dette bildet.. Det virker litt sånn snapshot (se en busk, knips, legger det ut) hvis du skjønner.. Planlegg bildene bedre, se gjerne på sider som Foto.no og bli inspirert der. Kanskje du kan prøve andre sjangre, f.eks. portretter? Vi vet jo nå at du ikke er gutt så du har sikkert mange fine veninner å ta bilde av :p

Lenke til kommentar

Det er en grei ide, men solnedgangen er litt for blass, og det er ingen spesiell solnedgang. Det hadde vert bra om man hadde sett solen bak ett av trærne. Og strålene liksom hadde kommet mot det igjennom trærne. Men slik var det dessverre ikke. Men stå på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...