harrir Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Halla. Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg ny telefon og nå som jul og min bursdag(25. des) er passert har jeg litt penger å rutte med. I et og et halvt år har jeg hatt en Alcatel OT-S-etellerannet. den er var ganske grei i begynnelsen, selv om den hadde noen store mangler(bluetooth funket bare med handsfree). Etter hvert har batteriet blitt helt mongo og sier at det er tomt selv om jeg akkurat har ladet det. Og så slår den seg av og på helt uten videre. Det som faktisk er bra med den er måten man skriver meldinger på(lik sonyericsson) og musikkavspillingen. det er den beste lyden som er å finne i noen telefon jeg vet om. Sånn raskt kan jeg si at jeg ikke vil anbefale den. Uansett. nå håper jeg at det ikke er så lenge igjen til jeg får byttet den ut.Har sett på forskjellige, blant annet HTC, HP, Nokia. Den jeg vurdere sterkt er iPaq 914. Jeg har lyst på kalender og hele den pakka og det skal vist funke veldig bra i windows mobile. Det som er litt kjipt er at jeg ikke finner noen efaringner eller tester av den. Jeg lurte på om det var noen her som hadde noen erfaringer med denne telefonen. Edit: hvorfor finner jeg ikke noe info om den på hp sine sider? fant den. lå under HP iPAQ 900 Business Messenger. Endret 25. desember 2007 av harrir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå