Gå til innhold

Lastet ned tileggspakke på xbox#1. Funker ikke på xbox#2?

tommen_h

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en xbox 360, og jeg har ikke internett for øyeblikket, så jeg tok med meg harddisken bort til en kompis for å laste ned tileggspakker.

Jeg signet inn i xbox live med min profil på min harddisk på hans xbox, så lastet jeg ned noen tileggspakker til forza 2(september og desember bilpakkene).

Når jeg kom hjem, så gledet jeg meg til å spille med de nye bilene, men de er jo ingensteds å finne!

De står på harddisken, men jeg får ikke de opp i Forza!

Noen som kan hjelpe meg?

Takk ¨på forhånd mvh

Thomas

God jul!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet når jeg fikk en ny x-box 360 fra reperasjon. Ingen tilleggspakker virket. Gikk inn på live og valgte og laste de ned igjen. Men da tok alle tingene bare 1 sekund hver seg, så pakkene ble ikke lastet ned på nytt. Virket som det bare var noe jeg måtte gjøre for og verifisere/aktivere alle tidligere nedlastede pakker.

Alt virket ivertfall etter det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

For å si det slik, ingen ting er galt her. Nedlastbart innhold blir låst til selve maskinen som det lastes ned på første gangen, og vil kun funke offline på den maskinen. Dette står beskrevet i betingelsene du kan lese rett før du godtar nedlastingen.

Eneste mulighet du har for å få brukt bilene er å være tilkoblet på Live, da vil de funke uansett på hvilken maskin du bruker(Du kan laste dem ned på en annen maskin enn din egen). Det som marius beskriver skal ikke funke og jeg mistenker at han alltid er pålogget LIVE, og dermed unngår dette problemet.

Eneste mulighet for deg nå er å enten koble deg til LIVE hjemme, eller ta xbox'en bort til kompisen din, lage en ny silver-konto, og kjøpe spillpakkene en gang til med den nye kontoen. Du kan selvsagt prøve å laste dem ned på nytt, men det skal ikke funke, testet det nettopp selv med et Arcade-spill.

EDIT: Det står beskrevet under "Usage Restrictions", som er et eget meny valg like under "Confirm Download"

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...