Beges Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har nettopp reinstallert Oblivion med de modsa jeg kommer til å bruke mest. men når jeg skal til å kjører det via OBSE, OBMM og vanilla launcher'n kræsjer spillet før jeg kommet til videoene til og med. Noen som kan hjelpe meg? her er load order: Oblivion.esm Mart's Monster Mod.esm Oscuro's_Oblivion_Overhaul.esp DLCShiveringIsles.esp Knights.esp DLCOrrery.esp DLCFrostcrag.esp More Immersive Sound low wind.esp DLCThievesDen.esp DLCVileLair.esp DLCMehrunesRazor.esp DLCSpellTomes.esp Mart's Monster Mod for OOO.esp Mart's Monster Mod - Diverse Creature Skins.esp Mart's Monster Mod - Gems & Gem Dust.esp Mart's Monster Mod - Looting NPCs & Creatures.esp Mart's Monster Mod - Durability & Damage.esp Mart's Monster Mod - Resized Races.esp Mart's Monster Mod - Vindasel.esp Mart's Monster Mod - Foxes.esp Mart's Monster Mod - Bats Addon.esp Mart's Monster Mod - City Defences.esp DLCBattlehornCastle.esp Crowded Roads.esp No psychic guards v1.2.esp MM_TextLocks.esp RealSleep.esp DLCHorseArmor.esp immersive_caves_auto.esp aaaBorsBedrolls.esp MaleBodyReplacer.esp ScriptIcon_Replacer.esp Quest Award Leveller.esp Quest Award Leveller - Vile Lair.esp Quest Award Leveller - Knights of the Nine.esp Quest Award Leveller - Mehrunes Razor.esp Atmospheric Loading Screens - No Text.esp EnchantmentRestore.esp Power Attack Voicemod.esp Dark Dungeons - SI.esp tkHairPack01.esp PersuasionOverhaul.esp PersuasionSI.esp PersuasionOverhaul_MMM.esp PersuasionOverhaul_OOO.esp xulChorrolHinterland.esp TNR ALL RACES FINAL.esp xulTheHeath.esp XulEntiusGorge.esp xulStendarrValley.esp ULFallenLeafEverglade.esp xuldarkforest.esp xulAncientYews.esp xulLushWoodlands.esp xulRollingHills_EV.esp xulImperialIsle.esp xulAncientRedwoods.esp xulBeachesOfCyrodiilLostCoast.esp xulColovianHighlands_EV.esp Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du har prøvd å disable alt? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Du har prøvd å disable alt? Jeg prøver å finne en lettere løsning ved å utnytte kunnskapen til modderne på TesForums Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har du brukt OBMM og kjørt en Archive Invalidation? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Har du brukt OBMM og kjørt en Archive Invalidation? Jepp. Fant ikke grunnen til feilen, så ble nødt til å reinstallere og installere en og en mod på nytt, grundig for å være sikker på at alt blir med. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Den raskeste måten å finne ut dette på er ikke å analysere load order opp og i mente. Først, deaktiver samtlige modifikasjoner. Hvis spillet krasjer da, så er det ikke de som er problemet. Hvis spillet ikke krasjer, så aktiverer du alle, og deaktiverer f. eks. ti og ti og kjører spillet. Når du har funnet en gruppe med ti modifikasjoner som inneholder synderen, så snevrer du det litt mer inn. Etter litt prøving og feiling har du forhåpentligvis funnet synderen(e). Endret 29. desember 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har hørt at det er ett program som viser om Mod'sa ikke passer sammen... Hva heter det programmet ??? Og jeg har lastet ned 4-7 Mod'er, og jeg har puttet dem inni C:/Programfiler/Bethesda Softworks/Oblivion/Data... Jeg har klart det med de 4 første, (Anvil Manor, Volengrad Castle, Bank of Cyradiil, og Abecean Pirates! (Forresten har jeg trøbbel med Abecean Pirates også), Men jeg får ikke til foreksempel: Private Army, og mange andre... (mest optatt av Private Army da, jeg har helst lyst på den!) De er rett og slett ikke i spillet! Det er ikke Map-Markers for de heller! -Jeg har prøvt å slette, og laste inn dem! -Kryssa "på", og "av" i Game Data i Launcheren! Værsåsnill å svare på mest mulig svar! Endret 30. desember 2007 av hood163 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hood163: Dette har lite å gjøre med enmet i denne tråden, så jeg foreslår at du tar dette opp i en egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå