breisladd Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det noen som vet om en bra måte å få klokket opp oppsettet mitt.. Klarer 9100 poeng i 3Dmark06 ingenting overklokket. Har greid å klokke cpu opp til 3.2 ghz (klarer sikkert mer), men er et eller annet bug gjør at etter noen omstarter så "resetter" bios seg og fjerner alle "oc instillingene". Er veldig irriterende, spes med tanke på crysis. Trenger all den krafta jeg kan få ut av maskina. Har flashet bios til siste versjon (F12) og. Kjører vista ultimate 32 bit. Er det noen som vet om noen innstillinger som funker bra til dette oppsettet? Kjøling er ikke noe problem, cpu holder 42 grader ved load @ 3.2 ghz, men får ikke bios til å beholde instillingene etter noen omstarter. Er langt fra noen ekspert innen overklokking, men klarer å navigere meg rundt i bios.. Tror dette er sånn tålig overklokkingsvennelig oppsett så hadde vært kult å fått mest mulig ut av det, før jeg eventuellt må kjøpe nytt vga kort og cpu.. MIST 500W strømforsyning Seagate 320GB S-ATA II NCQ 7200RPM Gigabyte GA-965P-DS3 nVidia 8800GTS 320MB OC edition Core 2 Duo E6600 2.40GHz S-775 1066MHz 4MB "Conroe" (4GB) Geil 2GB (2x1GB) DDR2 PC6400 800MHz Ultra 4-4-4-12 Zalman CNPS9500AT cpu kjøler Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis hovedkortet takler det, skal det ikke være noe problem å klokke Conroen opp til 3.4 på luft. Jeg klarte ikke mer med min, da det ble for varmt. Du trenger ikke ny prosessor. Er en bra du har der. 9100 poeng er bra med det oppsettet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå