evgeny Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei. Har fått meg dette headsettet https://prisguiden.no/product.php?productId=85081 og når jeg koblen den direkte på lydkortet eller på logitech pc anlegget mitt så er det så lite bass at det blir ubehagelig å høre på. Har jeg gjort noe galt? Jeg har det gamle dritt headsettet mitt her og der er bassen som den skal være. Please hjelp Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ash Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Høres ut som det er defekt. Mitt 5H har ikke hva jeg vil kalle mangel på bass. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 har du V2? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Glem det. Fant ut at det headsettet er dårlig når det gjelder bass. Listening experienceI tried to test this headset with a large variety of music from classical to Techno/Hip-Hop. Even though the treble is very responsive it isn’t good at reproducing music, in short the treble is hard and cold. This makes the headset a medium performer when it comes to listening to your favorite tunes. Another thing that keeps this headset from being regarded as a good listening headset is the bass, or to be exact the lack of it. It lacks depth and power at almost any amplification. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Headsettet er laget for spilling, ikke for musikk og god bass. Det har klar og fin lyd, men mangler mye på bass. Er du ikke fornøyd så har du vel angrerett? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har enda tilgode å finne et bra headset med mic. Du må nesten på noe beyerdynamic/akg for å få bra headset, og kjøpe egen mic. Er vel en del proff utstyr å få tak i som er beregnet på helikoptere osv, men det blir vel noe i overkant. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Selv har jeg http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?templa...mp;artnr=480085 Utrolig bra lyd, veldig bra bass, veldig bra mic. Litt tungt, klemmer kanskje litt på ørene, men det legger man ikke merke til etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå