dj_vega Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har Telenor 2500/350, og jeg får ikke mer fart på utorrent, uansett hva jeg laster ned. Har prøvd å åpne portene 80 og 12345, men i følge port testen på utorrent.com så er portene ikke åpne. Så hvilke porter må jeg åpne for å få gang i Utorrent? Mhv: dj_vega Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Prøv mellom 40000 og 60000, det hjelper kanskje. Lenke til kommentar
maheath Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 1) Den porten som står i Connection under Preferences (port for incoming connections). Men har du en upnp-ruter blir den vel åpnet automatisk. Ta vekk haken på "Randomize port..." så får du samme port hver gang. 2) Gå på Preferences -> Advanced - bla deg ned til net.outgoing_max_port og net.outgoing_port. Sett begge disse til samme port som i punkt 1) Da skal alt være åpent og du klarer deg med en eneste åpen port. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Takk for svar, har åpnet upnp greiene på ruteren, har lest at det skulle hjelpe på. Fant ikke net.outgoing_max_port, bare net.outgoing_port. Så hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
maheath Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det skal være nok å sette det ene valget der. Blir det grønt lys etter en stund når du laster ned noe? Evt når du sjekker om porten er åpen? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva er max farten du klarer å få? Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Grønt lys?, jeg har vert oppe i ca 6kb. Lenke til kommentar
maheath Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja helt nederst - liksom en statuslinje. Feltet rett før det står "D:....." Hvis det er en grønn dings der er du koblet opp riktig. Det går også an å trykke på den selv om det ikke er noe der, da får du et valg der du kan sjekke om porten er åpen... det blir nemlig ikke grønt før noen connecter seg til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå