Harald2011 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei hei. Jeg fikk meg da en Creative Zen V til jul men har hatt litt små problemer med den. Første jeg gjorde var å installere alle komponenter, men jeg leste siden på forumer at Vista støttet Zen V via MP11 så det kunne skape litt problemer, men jeg uninstalerte det senere. Problemene jeg har er som følger: Jeg er stuck i recovery mode.. så hvordan kommer jeg tilbake i normalt state? Datamaskinen senser såvidt når jeg setter i CZ-v i usb`n men den sier at den "ikke kan finne spilleren eller at spilleren er opptatt" men fra alt jeg vet så kan dette være grunnet at den er i recovery mode, men sync manager slår seg likevel på og kjenner igjen spilleren om jeg setter den usb`n, om jeg ikke gjør dette så sier den "Player is not connected" det betyr at spilleren er der men jeg får likevel feilmelding opp at den er opptatt. Dette er veldig irriterende for en som meg.. så jeg håper dere kan hjelpe:) Jeg har windows Vista 32 bit. Hilsen Harald Lenke til kommentar
Lynette Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei Jeg har et liktende problem, jeg har også Vista og den registrerer at jeg kobler den inn i usb porten, men den finner ikke enheten sider den. Den sier at den ikke finner driverprogrammet for enheten. Jeg fikk Creative zen til jul... Jeg har vært på supportsidene til creative og forsøkt å laste ned driverne, men det fungerer ikke...men det fulgte med en cd som skulle ha det som er nødvendig, og den skal funke på vista for det står på sidene dems... Irriterende altså... Håper det er noen som har en løsning Mvh. Lynette Lenke til kommentar
Harald2011 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har prøvd meg litt rundt.. Så jeg gikk ned i kjellern på vår XP maskin. Der skjedde akkurat det samme som på vista.. det tilsier vel at vi trygt kan si at vista ikke er problemet. Spm til Lynette: Er du i recovery mode uansett hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå