KingCamel Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei! Jeg skulle ha vært inne på routeren min en tur, men har ikke u/p lenger.. Finnes det noen måte å komme seg inn på uten dette? mvh Lenke til kommentar
Anders- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Det absolutt letteste er vel å resette den. Som oftest en liten knapp på baksiden Endret 25. desember 2007 av Anders- Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) En måte er å resette hele routeren din med resteknappen som jeg regner med den har, men minuset er at ALT resettes og du må sette den opp på nytt... Edit: Slått på målstreken Endret 25. desember 2007 av learntofly Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hvis du resetter den, så er oftest brukernavn/passord en kombinasjon av "admin" eller "administrator", med eller uten passord. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hvis du resetter den, så er oftest brukernavn/passord en kombinasjon av "admin" eller "administrator", med eller uten passord. Hvis du ikke skulle finne frem til det, står det som oftest i manualen eller så finner du ved å google etter for eksempel "<routernavn> + default password". Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 det går og hente ut gammle password fra endel router, men spørs helt på merke/model. og nei det er ikke bare og resete alle router hvis dem har pppoe. Lenke til kommentar
KingCamel Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Takker for mange svar Har tenkt litt på den resetknappen, men har ikke kommet så langt at jeg har trykt på den.. Det er en Asus WL520g router det er snakk om Lenke til kommentar
.V. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Om du ikke har forandret passordet, kan du jo alltids spør de du kjøpte den hos. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Takker for mange svar Har tenkt litt på den resetknappen, men har ikke kommet så langt at jeg har trykt på den.. Det er en Asus WL520g router det er snakk om er usiker på Asus WL520g , men veit det går på Asus WL500g . dra en google så finner du guide :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå