theoriginalAidskake Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er helt sikker på at jeg fikk orgasme nå. Tidenes punkband kommer til Oslo utpå nyåret. Har ikke du ikke hørt noe av de, burde du først skamme deg skikkelig, så sjekke de ut. F.eks på http://www.myspace.com/themisfits. Personlig liker jeg det eldre best, men jeg kommer på konserten uansett. Det blir legendary. Hvor: Studentsamfundet/Betong Dato: 10.mars, klokken 20.00 Pris: Latterlige 155 kroner Billetter kan bestilles her. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Dumt jeg ikke er 18 enda da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Hadde jeg ikke vært 18 hadde jeg satt meg ned for å grine. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dit må man^^ Har alt bestilt billett Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ingen Glenn Danzig, Ingen Misfits! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ingen Glenn Danzig, Ingen Misfits! Enig! Jag stiller inte! Lenke til kommentar
Byrial Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Enig med dere herrer. Mulig jeg stiller allikevel dog. Spiller de noe fra Danzig-era live? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Håper da det, siden de ikke har laget altfor mye kvalitetsting etter hans exit fra bandet. Og forresten, ser på datoen nå: for en måte å feire bursdagen min på, a gett! Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) jeg har hørt Jerry synge Hybrid moments.. fikk lyst til å skjære av meg øra å helle blåsyre i hullet etter det! Misfits døde når Glenn dro! Endret 11. januar 2008 av dauhau Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Håhå. Dere kommer til å angre. ^^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Håhå. Dere kommer til å angre. ^^ Nej, Glenn <3 (hæhæ) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Klar Glenn var noe for seg selv, men personlig liker jeg Michale Graves best. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Klar Glenn var noe for seg selv, men personlig liker jeg Michale Graves best. det er som å si at timothy dalton var en bedre james bond en sean connery. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 http://www.studentersamfundet.no/nyhet.php?ID=368 The Misfits flyttet til 29.april! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Konserten var pokker meg fantastisk! Jeg sikra meg kongeplass helt foran på midten, noe som gav meg gleden av å få vann fra kjeften til Jerry i min munn, et par knuste ribs og ikke minst - svettebåndet til selveste Jerry Only. =D De spilte alle go´låtene også. Herlige greier. Jeg kommer til å smile i en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå