Tuch2 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det noen som kjenner til Dlink router og Ipod Tuch? Jeg har en dLink 614+. Har satt den opp med WEP encryption 128 Bit Key type ASCII. Jeg har fire passord hver på 13 karakterer. Ipod'en synes ikke å takle dette (kan ikke angi mer enn et passord). Er det noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kanskje en ide å ned-paranoidisere nettverket litt ^^ Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er nok en ide å korte det ned til et passord for å gjøre det enklere for touchen ja. Bor i et veldig tett nabolag eller noe siden du føler behovet for alt det der? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er vel strengt tatt ingen vits å ha så mange passord? Dersom noen vil så jævli inn på internettet ditt greier de det nok uansett. Kabel er isåtilfelle løsningen for deg. Du kan bare angi ett passord på den etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har du prøvd å bare skrive inn det første passordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå