PsykoRage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Som topic sier vil jeg avslutte mitt 12-måneder lange gullmedlemskap som jeg bestilte med kredittkortet til muttern. Abonnementet går ut i februar. Kommer det til å komme en ny regning fra kretittkortleverandøren eller vil det avslutte seg selv etter de 12 månedene har gått? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det løper helt til oppsigelse som regel. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Hvordan sier jeg det opp da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvordan sier jeg det opp da? Eier ringer til firma som har abonomentet. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Gullabonemang på Xbox Live løper til det blir sagt opp. Finns to muligheter til å avslutte ett abonemang. 1) Ring MS kundeservice på tlf 800 14 174 og en litt sleipere men annen mulighet er faktisk å slette informasjonen av kredittkort under account management på boxen. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Gullabonemang på Xbox Live løper til det blir sagt opp. Finns to muligheter til å avslutte ett abonemang. 1) Ring MS kundeservice på tlf 800 14 174 og en litt sleipere men annen mulighet er faktisk å slette informasjonen av kredittkort under account management på boxen. Ok, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå