CrowaX Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Noen som vet om et program der jeg kan kopiere/laste ned en video (wmv) fra en nett side. Jeg har tenkt å laste ned alle episodene fra julebruskongen fra VGtv, skjønner dere. Noen som kan hjelpe meg her? Endret 25. desember 2007 av CrowaX Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 mener alle filmene ligger på youtube, og det finnes programmer for å laste ned filmer fra youtube. husker ikke navnet på programet i hode, men pøv å google litt ett youtube video downloader eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 WM Recorder er ypperlig egnet til å ta opp streaming video fra de fleste kilder. http://www.wmrecorder.com/. Koster bare $49.95. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 WM Recorder er ypperlig egnet til å ta opp streaming video fra de fleste kilder. http://www.wmrecorder.com/. Koster bare $49.95. Oi, det er 278,22 norske kroner det Noen som vet om noe freeware istedet? Ellers takk for alle svar! Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Stemmer, latterlig billig. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 freeware? har du prøvd vlc , mener at den har mulighet til å "ta opp" videostream Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 VLC har mogelegheita til å ta opp videostraumar ja: File --> Wizard, vel Transcode/Save to file. Lim inn adressa til videostraumen - er det WMV starter denne til vanleg med mms://, og du kan finne den i kjeldekoda til sida. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Aha, takk. Snedig at det funker på VLC også. Jeg fant et program som heter Orbit. Det funka veldig bra. Skal prøve VLC om det er bedre. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Åssn blir kvaliteten? Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Den blir helt den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå