Gå til innhold

Problem med ipod Nano 3.gen - windows finner den ikke

Gotos

Anbefalte innlegg

Har fått meg en ipod nano 3.gen, men når jeg koblet den opp til pcen så gikk det ikke helt smurt.

Første problemet var at itunes ikke kunne overføre enkelte filer og det kom opp en feilmelding ala "Kunne ikke overføre musikken pga at den ikke fant disken". Så da måtte jeg gjenopprette ipoden, men etter at jeg gjorde det så finner ikke windows ipoden når jeg kobler den til.

Har reinstalert itunes nok av ganger, rebootet og alt annet, men den finner den ikke.

Ipoden viser bare et eple 24/7, når jeg restarter ipoden så blir den svart i 2 sek før det eplet kommer opp igjen.

får aldri den "dingdong" lyden når noe nytt blir koblet til pcen. Har lest alt om problemene på apple.com og greier å connecte ipoden noen ganger til itunes, men da får jeg bare beskjed om at den ikke kjenner igjenn denne ipoden (se bildet under)

Må den på reprasjon før jeg engang har brukt den?

134572.jpeg

Takk for all hjelp:)

Endret av Gotos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvt å holde inne knappen i midten (velg-knappen) og MENU-knappen på ipoden for å resette han? Du må holde han inne i nokre sekund når spelaren er på heilt til spelaren restarter seg. Eg har hatt litt problem med min ipod, og det meste har faktisk løyst seg på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...