Gotos Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Har fått meg en ipod nano 3.gen, men når jeg koblet den opp til pcen så gikk det ikke helt smurt. Første problemet var at itunes ikke kunne overføre enkelte filer og det kom opp en feilmelding ala "Kunne ikke overføre musikken pga at den ikke fant disken". Så da måtte jeg gjenopprette ipoden, men etter at jeg gjorde det så finner ikke windows ipoden når jeg kobler den til. Har reinstalert itunes nok av ganger, rebootet og alt annet, men den finner den ikke. Ipoden viser bare et eple 24/7, når jeg restarter ipoden så blir den svart i 2 sek før det eplet kommer opp igjen. får aldri den "dingdong" lyden når noe nytt blir koblet til pcen. Har lest alt om problemene på apple.com og greier å connecte ipoden noen ganger til itunes, men da får jeg bare beskjed om at den ikke kjenner igjenn denne ipoden (se bildet under) Må den på reprasjon før jeg engang har brukt den? Takk for all hjelp:) Endret 25. desember 2007 av Gotos Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har du prøvt å holde inne knappen i midten (velg-knappen) og MENU-knappen på ipoden for å resette han? Du må holde han inne i nokre sekund når spelaren er på heilt til spelaren restarter seg. Eg har hatt litt problem med min ipod, og det meste har faktisk løyst seg på den måten. Lenke til kommentar
Gotos Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Har prøvd dette, men det skjer ikke stort annet enn at skjermen blir svart i 2 sek også kommer apple bildet tilbake. Får jeg byttet den hvis jeg har kvitering? Reklamasjon av typen Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kjøpt han på eplehuset? Ganske god sørvis der, så det er nok gode sjangser for at du får bytta han, både med og utan kvitering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå