-Hansi- Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har lyst på dette tastaturet http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...............men har det seg slik at du er nødt til å kjøpe det sammen med en komplett PC, ikke vanlig?[/url] Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan nok kjøpe det uten å kjøpe kompl. pc. Ser det står OEM der, men det er jo bare å bestille det. Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Står nederst: NB: Kun ment for salg sammen med komplett PC, men det er jo lov å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har kjøpt 8 stykker av dette keyboaret... uten å kjøpe noen hele pc'er av den grunn. BTW, veldig deilig tastatur å skrive med... det er ganske "mykt".. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Komplett følger ikke med på om varene er OEM eller ikke, bare å bestille Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 skikkelig digg tastatur, utrolig pris i forhold til kvalitet (som er helt topp!) kjøpt løst i kompletts butikk i oslo sentrum Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 ok, takk for svar.....tror nokk det blir dette jeg kjøper :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå