Gå til innhold

hva het den serien om pirater på tv2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Gode minner <3

Har prøvd å finne serien igjn de siste årene. Fant sesong 1 å har den:P,

Ble seriøst skuffet da jeg så på det:O

Sier jo seg selv da, jeg var 6-7 år å hadde aldri stt noe lignende. Selfølgeli var det bra den gang:P

En ting jeg la mærke til nå var at i hele sesong 1 brukes aldri våpnene til å slå me. Sinbad å gjengen tok alltid å slo dem med knyttneven istede for å bruke sverdet:P

Men sesong 2 er seriøst bra. Å gud jeg elsker det showet. Husker alt med det. Huskr til å me at familisaga de syv søstre var programme som gikk før, og nyhetene etter. Husker til å me at Ringo var reklamen før programmet<3 :thumbup::new_woot:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gode minner <3

Har prøvd å finne serien igjn de siste årene. Fant sesong 1 å har den:P,

Ble seriøst skuffet da jeg så på det:O

Sier jo seg selv da, jeg var 6-7 år å hadde aldri stt noe lignende. Selfølgeli var det bra den gang:P

En ting jeg la mærke til nå var at i hele sesong 1 brukes aldri våpnene til å slå me. Sinbad å gjengen tok alltid å slo dem med knyttneven istede for å bruke sverdet:P

Men sesong 2 er seriøst bra. Å gud jeg elsker det showet. Husker alt med det. Huskr til å me at familisaga de syv søstre var programme som gikk før, og nyhetene etter. Husker til å me at Ringo var reklamen før programmet<3 :thumbup::new_woot:

Slik var det når jeg så Narnia for ikke så lenge siden også. Jeg har noen heftige minner med den serien fra jeg var liten, men jeg må si jeg ble ganske skuffet når jeg så den nå. Men Tintin har holdt seg ganske godt;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...