Gå til innhold

Problem - Video ut innstilling

mhm.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lastet ned Crash Bandicot fra PSN-shop, men når jeg skal starte det får jeg følgende beskjed;

"Du kan ikke spille dette spillet med den nåværende video ut innstillingen. (80028F10)"

Noen som vet hvordan jeg løser dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har lastet ned Crash Bandicot fra PSN-shop, men når jeg skal starte det får jeg følgende beskjed;

"Du kan ikke spille dette spillet med den nåværende video ut innstillingen. (80028F10)"

Noen som vet hvordan jeg løser dette?

PS. Jeg bruker kun HDMI-kabel om det har noe å si....

Lenke til kommentar
det var ein anna kar som hadde samma problem som deg innpå her...søk litt innpå forumet..han å hadde problem med ein ps1 tittel han hadde lasta ned..brukte også HDMI...

Prøvde å søke, men fant ingenting...

Kan sikkert prøve å søke litt til...

Lenke til kommentar

Tips til mhm.:

Post litt færre poster etter hverandre med mindre du har lyst å bli utesperret. Der er en "Rediger" knapp på innleggene du har skrevet om det er noe du har lyst å føye til..

Når det gjelder problemet du nevner her så kan jeg nok ikke hjelpe deg..

Lenke til kommentar

Viss du nyttar HDMI-kabel, so køyrer du sikkert 720p eller 1080i eller 1080p, kanskje du må setje ned desse til 500-eittelleranna. Det gjer du under settings, video settings eller noko.

Viss ikkje dette fungerar, so får du berre prøve med kompositt-kablane som kom med Playstation 3'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...