Gå til innhold

Gears of war til Ps3


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det så farlig om et spill (eller flere :p) kommer på samtlige konsoller??

Er ikke det bare fint da flere får muligheten til å spille det uten å evt kjøpe en ekstra konsoll.

Bare de gjør en god jobb med spilla slik at det kjører bra på konsollene.

 

Herregud, idiotisk tankegang dere har. Tilber nærmest konsollen dere har og konkurrenten er EVIL. ;)

 

Ps. denne posten er til dere fanboys som flipper bare dere hører noe positivt om konkurrenten. :)

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Hva er galt med det? Mitt forhold til Microsoft, og Xbox 360, er heller dårlig. Mye farget av at nettopp Microsoft er grunnen til at jeg ikke fikk noen Rare spill på Gamecuben min i sin tid, og at jeg ikke får noen Rare spill på Wii i dag. Er det rart at jeg heller vil at folk skal kjøpe PS3, slik at PS3 kan bli bedre, hvilket vil være gunstig for meg?

Lenke til kommentar

Nintendo du må klandre for tapet ditt der, var tross alt de som solgte unna Rare. Du får vel heller ingen RARE spill på din PS3 :) Så eg skjønner ikkje ka du syter etter egentlig.

 

Når det er sagt så har RARE kvaliteten på spill fallt betraktelig fra de herlige glansdager på N64. Men det var du sikkert klar over. Og det var vel grunnen til at Nintendo ikkje så på tapet av RARE som noe stort.

 

Og rare hadde da såvisst spill på GC, og av ypperste kvalitet etter det eg har hørt i form av Star Fox Adventures.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Eg er heilt enig. Syns jo selvfølgelig at flest mulig skal få spille gode spill, å si noe annet tyder jo bare på fanboyisme og idiotisk tankegang som er heilt bak mål.

 

Men ein slik perfekt verden lever vi ei i, og konsoll eksklusiver er eit faktum. Derfor lønner det se å heilgardere, ihvetfall denne generasjonen her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...