Bertelsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gears of War er tidenes beste spill og burde beholdes på X360 hvor den tilhører. Hvis det er tidenes beste spill, burde ikke alle få spille det, uavhengig av hvilken konsoll de har? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tidenes beste spill er vel litt å ta i uansett Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da skal Xbox 360 få Killzone 2! Ellers så blir det månelyst i ræwa til Epic / Guerilla / hvem-det-nå-er-som-sliter Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 GeOW til ps3 er like sannsynlig som uncharted til 360. GeOW 2 eller 3 er en annen sak, men det ville forundre meg stort om ikke ms slår kloen i de. Epic er sikkert ikke vanskelig å be på bakgrunn av salget til GeOW (360) kontra UT3(PS3). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 litt kjipt å ikke få med seg nr 1 og 2 hvis man ikke har xbox... og bare får Gears 3... men kanskje 1 og 2 kommer de også... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da skal Xbox 360 få Killzone 2! Ellers så blir det månelyst i ræwa til Epic / Guerilla / hvem-det-nå-er-som-sliter Men Sony eier firmaet Guerilla!:o MS eier ikke epic;) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Man kan jo f.eks spille 1'ern på pc og få med seg de ekstra kapitlene.. på en annen side kan man jo sannsynligvis det med 2'ern og eventuelt 3'ern også når de kommer Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da skal Xbox 360 få Killzone 2! Ellers så blir det månelyst i ræwa til Epic / Guerilla / hvem-det-nå-er-som-sliter Men Sony eier firmaet Guerilla!:o MS eier ikke epic;) Okey, daså :hm: Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gears of War er tidenes beste spill og burde beholdes på X360 hvor den tilhører. Jeg har kun sett på en kamerat spille spillet, men jeg kan nok trygt avkrefte din påstand der Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Men Sony eier firmaet Guerilla!:o MS eier ikke epic;) Okey, daså :hm: Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hvorfor er det så farlig om et spill (eller flere ) kommer på samtlige konsoller?? Er ikke det bare fint da flere får muligheten til å spille det uten å evt kjøpe en ekstra konsoll. Bare de gjør en god jobb med spilla slik at det kjører bra på konsollene. Herregud, idiotisk tankegang dere har. Tilber nærmest konsollen dere har og konkurrenten er EVIL. Ps. denne posten er til dere fanboys som flipper bare dere hører noe positivt om konkurrenten. Endret 6. januar 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er galt med det? Mitt forhold til Microsoft, og Xbox 360, er heller dårlig. Mye farget av at nettopp Microsoft er grunnen til at jeg ikke fikk noen Rare spill på Gamecuben min i sin tid, og at jeg ikke får noen Rare spill på Wii i dag. Er det rart at jeg heller vil at folk skal kjøpe PS3, slik at PS3 kan bli bedre, hvilket vil være gunstig for meg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Nintendo du må klandre for tapet ditt der, var tross alt de som solgte unna Rare. Du får vel heller ingen RARE spill på din PS3 Så eg skjønner ikkje ka du syter etter egentlig. Når det er sagt så har RARE kvaliteten på spill fallt betraktelig fra de herlige glansdager på N64. Men det var du sikkert klar over. Og det var vel grunnen til at Nintendo ikkje så på tapet av RARE som noe stort. Og rare hadde da såvisst spill på GC, og av ypperste kvalitet etter det eg har hørt i form av Star Fox Adventures. Endret 6. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Rare spilla siden banjo kazooie suger, seriøst kameo var uber skuff:( så hadde de gjort det samme på nintendo så gikk du ikke glipp av mye i det minste:o Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Syns det er teit at folk med 360 syns det er synd at Geow kanskje kommer på Ps3, kunne ikke brydd meg mindre om feks Uncharted kom på 360.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hehe...geow og uncharted er vel på to forskjellige nivå.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Samme greia da, et bra spill blir overført til 360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Eg er heilt enig. Syns jo selvfølgelig at flest mulig skal få spille gode spill, å si noe annet tyder jo bare på fanboyisme og idiotisk tankegang som er heilt bak mål. Men ein slik perfekt verden lever vi ei i, og konsoll eksklusiver er eit faktum. Derfor lønner det se å heilgardere, ihvetfall denne generasjonen her Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 jojo...eg skjønte jo poenge ditt...men artig og vere litt vanskelig.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ikke morro når andre er vanskelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå