Gå til innhold

Gears of war til Ps3


Aleks

Anbefalte innlegg

Denne "fargerike" diskusjonen angående Gears of War 3 på PS3 eller ei minner mistenkelig mye om en vis annen krangel som gikk varmt en stund, nemlig Metal gear solid 4 til X360.

 

Ja begge sakene er fult mulig, men inntil det kommer noen sikrere kilder enn en spåmanns "profilerte" ord, tar jeg dette med en enorm, og da mener jeg enorm, klype salt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva de tjener på og holde 3'eren eksiv egentlig.. Tviler på at noen med Ps3 skaffer seg 360 bare for Geow 3..

 

Edit: Uncharted var bare et eksempel, tenkte bare på en stor selger på ps3 som ville bli satt over til 360, samma hvilken. Uansett hvor mye jeg hadde elsket spillet hadde jeg ikke brydd meg særlig om det ble porta over til 360..

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
held med bear her...

 

geow har vel bikka 5 mill i salgstall no..så ein 2'er og 3'er vil selge ein del meir sansynligvis..

 

MS vil legga masse $$$ på bordet for og halde det spillet ekslusivt..!

 

eneste hovedkravet er vel at de må dekke det utgiverne og utvikleren hadde tjent på det andre formatet ca!:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

At det allerede utgitte GeoW kommer på ps3 anser jeg som lite sannsynlig, spillet er tross alt utgitt av Microsoft selv, og man skulle tro at MS hadde sikret seg mot noe slikt. Men GeoW er fullstendig eid av Epic, så hva som skjer med franchisen etter avtalen med MS er over er helt opp til Epic selv å avgjøre. Ulike scenario kan være at franchisen går multiplattform, eller helt over til ps3/pc, forlengese av avtalen med MS, eller kanskje MS kjøper hele Epic eller franchise-rettighetene for å sikre eksklusivitet. Selvfølgelig bare ville spekulasjoner fra min side.

 

Personlig tror jeg MS på ett eller annet vis sikrer seg eierskap til franchisen. Salgstallene tyder at dette er en minst like slagskraftig spillserie som Halo, og det er noe xbox-plattformen virkelig trenger.

Lenke til kommentar
At det allerede utgitte GeoW kommer på ps3 anser jeg som lite sannsynlig, spillet er tross alt utgitt av Microsoft selv, og man skulle tro at MS hadde sikret seg mot noe slikt.

 

Med mindre Sony betaler en STOR sum for og få det på ps3 da.

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Hva skal man med GEOW når man har Uncharted?
Jau, Uncharted multiplayer er so fett.. Nei vent litt... :)

 

 

Folkens, la oss ikke krangle. La oss heller snakke om de tingene som faktisk betyr noe.

 

(Mass Effect til PS3! ;) )

Alt som kan gjere at dette fantastiske spelet oppnår nye høgder når det kjem til salstal, og at utviklarar ser at skikkelig gode spel faktisk er verdt noko, er bra. Så ME må for all del berre koma til PS3. Besta spelet eg nokon sinne har spelt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...