Aleks Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Inntil nå har Epic Games suksessfulle Gears of War vært Microsofts flaggskip til Xbox 360 (PC naturligvis) men ifølge den kjente analytikeren Michael Patcher, så er det slettes ikke usannsynlig at Gears of War 3 også kommer til PlayStation 3. I et intervju med Gametrailers sier han at Epic Games bestemt ikke mangler erfaring med PlayStation 3 og at det allerede er blitt bestemt at det tredje spillet i Gears of War-serien utgis til PlayStation 3. Ifølge Patcher skyldes dette at Microsoft muligens har laget en eksklusiv avtale på det første spillet, samt på en evt. oppfølger, men at Epic Games deretter sikkert har frie hender til å gjøre som det passer de. Vi holder naturligvis øye med informasjonene i saken og kommer tilbake hvis det skjer noe nytt. Kilde Gears of War hadde jo vært dritgøy på Ps3 da. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tjaa, hvorfor ikke? Dere kan godt få treeren, så lenge deres versjon kommer 6 måneder etter våres ^^ Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tjaa, hvorfor ikke? Dere kan godt få treeren, så lenge deres versjon kommer 6 måneder etter våres ^^ "Dere"? og "Våres"? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Dere = Ps3-eierne Våres = 360-versjonen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Vi har jo så og si gears på ps3. bare i mye hyggeligere og mer fargerike omgivelser og uten en gjeng med bolepølser i hovedrollen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tjaa, hvorfor ikke? Dere kan godt få treeren, så lenge deres versjon kommer 6 måneder etter våres ^^ Snakk om å være ego. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tjaa, hvorfor ikke? Dere kan godt få treeren, så lenge deres versjon kommer 6 måneder etter våres ^^ Snakk om å være ego. Fanboy Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Oh damn, det hadde berre blitt BEST! Gears of War er noko av det kulaste eg har spelt i mitt liv! Men det slår meg som lite truleg at Microsoft kjem til å la Sony få Gears of War til Playstation 3. Gears of War er, i mine auger i alle fall, ein av dei store konsollselgarane til Microsoft. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Samma for meg forsovet, men hva er pointet med bare gears of war 3 på ps3 og ingen av de andre! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Historien er vel ikke så viktig i sånne spill? Er vel for det meste og løpe rundt med en motorsag^^ Nei jeg har ikke prøvd Geow Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hva skal man med GEOW når man har Uncharted? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 2 litt forskjellige spill kanskje Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Njaa, ikke såå ulikt. Gears er som uncharted uten historie, men med en overdose steroider. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hehe, var nettop det jeg siktet til over også. Uncharted > Gears Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Slapp av, på Blu-ray får vi plass til eneren, toeren, OG treeren! Hehehe! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 gøy å se att enkelte fortsatt tror på nissen. Intill kildene er offisiele så tar jeg dette med knusende ro. Rart for ca ett år siden var det en drøss med Sony boys som syntes Geow var dritt så hva skal dere med eventuelle oppfølgere kan ikke jeg fatte og begripe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hva skal man med GEOW når man har Uncharted? Spilltullingen som eg er takker eg meg til begge. Spesielt når den eine har ein god del lengre levetid takket vere ein barsk online del. Endret 25. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Inntil nå har Epic Games suksessfulle Gears of War vært Microsofts flaggskip til Xbox 360 (PC naturligvis) men ifølge den kjente analytikeren Michael Patcher, så er det slettes ikke usannsynlig at Gears of War 3 også kommer til PlayStation 3. I et intervju med Gametrailers sier han at Epic Games bestemt ikke mangler erfaring med PlayStation 3 og at det allerede er blitt bestemt at det tredje spillet i Gears of War-serien utgis til PlayStation 3. Ifølge Patcher skyldes dette at Microsoft muligens har laget en eksklusiv avtale på det første spillet, samt på en evt. oppfølger, men at Epic Games deretter sikkert har frie hender til å gjøre som det passer de. Vi holder naturligvis øye med informasjonene i saken og kommer tilbake hvis det skjer noe nytt. Kilde Gears of War hadde jo vært dritgøy på Ps3 da. Hva tror dere? Regner med det er snakk om at Epic har bundet seg til en avtale om å lage 2stk Gears of War for Microsoft, vil MS ha flere utgaver er det inn på kontorer å skrive nye kontrakter, vil ikke Epic lage flere må MS finne en annen utvikler.. gettit? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vi kan i det minste trøste oss med at vi får Gears of War - the movie i HD (som sikkert kommer til å stinke) ekslusivt på blu-ray http://www.psu.com/New-Line-Cinema-abandon...00002304-p1.php Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gears of War er tidenes beste spill og burde beholdes på X360 hvor den tilhører. Vi kan i det minste trøste oss med at vi får Gears of War - the movie i HD (som sikkert kommer til å stinke) ekslusivt på blu-ray http://www.psu.com/New-Line-Cinema-abandon...00002304-p1.php Off topic, har du spilt RuneScape? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå