Gitaroo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Som emnet sier, så følger ikke selve lyden videon på filmene jeg har på iPod Touch. Det skjedde igår (når jeg fikk den) når jeg så på Rocky, og plutselig et eller annet sted i filmen, begynte lyden å komme før en person, for eksempel, hadde sagt noe... Er det noe feil med konverteringen min? Jeg brukte Videora iPod Converter, med default settings (normal mode). En annen ting er at når filmene mine er ferdige med konverteringen, klarer de plutselig ikke å åpne seg i iTunes... Dette skjedde etter den 3 filmen jeg satt inn. Det står at jeg skal bare åpne filmen i iTunes, men det virker ikke. Ingenting skjer :S Tilleggspørsmål: Hvordan skifter man navnet på iPoden, ser litt kjip ut med "HP eiers ipod" Endret 25. desember 2007 av Gitaroo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Usynkronisert video er noe som ikke er til å unngå med idiotsikre konverteringsprogrammer. Eneste løsningen er å sette seg bedre inn å videokonvertering, det lønner seg absolutt, istedetfor å stole på de programmene som spys ut overalt Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Takk Har du noen gode programmer å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Takk Har du noen gode programmer å anbefale? egentlig ikke, konverterer alt manuelt til PSP (samme format som ipod bruker) og aldri hatt noen synkroniseringsproblemr. prøv å google litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå