Isindil Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Her i huset har vi to Apple-laptoper som begge brukes daglig, og ettersom de har begrenset lagringplass, lurer jeg på hvor mye plass det vil ta å oppgradere fra Tiger til Leopard. Som et tilleggsspørsmål vil jeg gjerne vite om Boot Camp tar nok plass til at man trenger tenke på det, eller om selve Widows-installeringen er alt som tar betydelig plass av de to. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hos meg tar Boot Camp Assistant 340MB, så den er ikke stor. Det er Windows-installasjonen som tar mest plass. Det med Leopard og Tiger vet jeg ikke noe om, dessverre. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Leopard krever 9GB av den ledige plassen på din Mac. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis du fjerner skriverdrivere og ekstra språk får du det ned til under 6gb hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Innstallerte Leopard i dag, og da tok det 11,4 GB (ca). Dette var fullstendig innstallasjon m/ alt og formatering. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skriverdriverne alene tar over 5 GB. Lurt å huke vekk de i løpet av installeringen, eller slette de etterpå. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) En kan også slå av det å skrive sleepimage til harddisken. Sparer hva enn mengde RAM en har da den holder av diskplass tilsvarende det. Guide Endret 6. januar 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå