Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 til et Creative GF3 TI200? de fra Creative eller nVidia eller noen andre... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 finnes det overhodet noen drivere til GF3 TI200 som er digital signert slik at jeg slipper den tåplige meldingen når jeg legger inn driverene? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Produsenten til skjermkort opplyser vanligvis om de ikke er det, så jeg tror creative sine er det Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 finnes det overhodet noen drivere til GF3 TI200 som er digital signert slik at jeg slipper den tåplige meldingen når jeg legger inn driverene? Er det egentlig så viktig? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 finnes det overhodet noen drivere til GF3 TI200 som er digital signert slik at jeg slipper den tåplige meldingen når jeg legger inn driverene? Er det egentlig så viktig? neida, men det er 100% irriterende for meg å få opp den meldingen siden den er 100% unødvendig... det står jo at driveren "kanskje" ikke funker, men den som har laget den VET at den fungerer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå