vanligmann Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei og vel overstått julaften! Mange har fått hard- og software til jul, og noen har fått penger til bruk på dette, slik som meg. Er det noen som vet om nettbutikkene kommer til å ha salg i romjulen eller over nyttår? Det hadde vært greit å fått mer for pengene, og jeg kan alltids vente noen dager før jeg bestiller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er vel stort sett salg overalt etter nyttår Lenke til kommentar
riroil Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nårdetgjelderhardware så er marginene så lave at det er skjelden at butikkene har så mye å gå på . Men Navitel har et romjulssalg. Dette er vel mest varer som ikke er hentet ser det ut til. Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Takk for innspill Jeg ville med dette forsøke å unngå at akkurat det kortet eller delen jeg bestiller i romjula kommer på salg i neste uke. Jeg ser at de lave marginene på hardware kan gjøre det vanskelig å klemme til med skikkelige tilbud. Uansett, jeg får holde øynene åpne fremover. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Vet ikke om det er julesalg, men det i hvert fall lagersalg hos Komplett ut desember. Endret 25. desember 2007 av OndApe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå