olopolo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei, CoD er i hus og stadig finner jeg ting jeg lurer på.... Starter herved en tråd for sånne som meg som trenger hjelp med diverse problemer knyttet til CoD 4. Første spørsmål: Er det mulig å spile splitscreen online? MvH. KsG Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei, det er ikke mulig. Det er bare mulig å spille multiplayer split-screen offline på avgrensede baner. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Take no prisoners komberats? hva betyr det? Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Take no prisoners comrade *Ta ingen fanger kamerat Endret 25. desember 2007 av StalkerPrime Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som hvet hvor man finner et 30 meter høyt stup? Boot Camp challenge: Fall for 30 meters to your death... Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Den høyeste bygningen på Crash eller hopp nedi en missile silo på Countdown Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Noen som hvet hvor man finner et 30 meter høyt stup? Boot Camp challenge: Fall for 30 meters to your death... Ja, et hull på Countdown. Der masse røyk kommer opp. edit: Woops, leste ikke posten til Oxidia Endret 1. januar 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har problemer med og finne games på online. Har prøvd i evigheter på og finne game på de to game modene jeg kan ta i rank 1 på online. Min typ er typ2 så det er ikke problemet.. Hjelp:O Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Trenger hjelp! Jeg klarer å joine kamper på "Free for all", men når jeg prøver "Team", så finner den aldri noen kamper, så jeg må alltid sette opp min egen. Men da må jeg jo vente på at folk joiner meg, men det skjer aldring! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 kan man velge hvordan man skal se ut? altså hva slags drakt man har på? har lagt merke til at man får den gressdrakten når man velger sniper.. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) kan man velge hvordan man skal se ut? altså hva slags drakt man har på? har lagt merke til at man får den gressdrakten når man velger sniper.. Nei, dette kommer av hvilket våpen du har. Trenger hjelp!Jeg klarer å joine kamper på "Free for all", men når jeg prøver "Team", så finner den aldri noen kamper, så jeg må alltid sette opp min egen. Men da må jeg jo vente på at folk joiner meg, men det skjer aldring! Bare prøv å søke til du finner noen! Endret 2. januar 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå