Gå til innhold

6000 KR TIL MOBIL!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se deg litt rundt her på forumet og andre mobil-forum da, så kanskje du finner ut hvor mange som spør etter polyfoniske ringetoner osv...

Så du kjøper en mobil med polyfoniske ringetoner, skjermsparere ol. utelukkende fordi andre synes det er "tøft"? Merker jeg en viss "fjortis"-holdning her?

Lenke til kommentar

Skjerp dere begge to! Med to tusen innlegg MOLNA burde du kunne styre unna sånn småkrangling som det der! Det er et faktum at S55 er stappet med masse fler unyttige funksjoner enn t68i og det vet vi alle! Men hvilken mobil som er best er vel mer en smakssak! Skjerp deg Molna! og du Scirrica eller hva du heter skjerp deg og! (må innrømme at det er underholdende å lese lt det vimset dere har skrevet!) :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

levlex: småkrangling er bare sunt ;)

Dessuten har jeg vel aldri startet noen krangel, jeg bare svarer på andre innlegg. Virker som om noen her på forumet tenner skikkelig fordi de egentlig ikke vil innse at en annen mobil er bedre enn den de selv har som favoritt. Det får være deres problem.

Btw, jeg har ikke passert 300 poster engang enda ;)

Lenke til kommentar
Jeg har muligheten til å kjøpe mobil fo 6000 kr!!!! Har noen noe forslag til hvilken telefon jeg burde kjøpe? Hvilken ville dere kjøpt? Jeg tenker på 6100! :shrug: [/u]

Er du sikker på at du vil bruke 6000,- på mobil ???

Mååå man absolutt ha den rååeste ???

Etter 1 uke så er den kanskje ikke så spennende som første gangen..!!

Tenk litt .. ikke bruk så mye penger på det da.

Spar eller bruk pengene fornuftig.

Lenke til kommentar
Jeg har muligheten til å kjøpe mobil fo 6000 kr!!!! Har noen noe forslag til hvilken telefon jeg burde kjøpe? Hvilken ville dere kjøpt? Jeg tenker på 6100! :shrug: [/u]

Du høres ut som moren min...

Lenke til kommentar

Du høres ut som moren min...

... men faen så fornuftig.

Lenke til kommentar
Den råeste mobilen på markedet i dag må jo uten tvil t68i. Noen som kan komme med eksempler på nyttige funksjoner denne telefonen ikke har?

Elektronisk lommebok kanskje? :)

Du kan faktisk bruke alle mobiler i dag som en slags elektronisk lommebok til kinoer, bomstasjoner, parkeringsgebyr osv. Bare å ta en telefon til telenor så ordner de opp :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...