Gå til innhold

6000 KR TIL MOBIL!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt har Neonodes N1 blitt dratt ut lenge, men grunnen til dette er god nok for meg.

Sponsorer og produsenter ville ha Høyttaler & Kamera på Neonode (som den da het for 1-2 år siden). Designet måtte også skiftes ut, ifra den hvite 3650-formet Neonode, til den lille firkantet N1. Her kan du se utviklingen..

bildbank_2436.jpgbildbank_2661.jpgbildbank_2813.jpgbildbank_3128.jpg

Nå har de begynnt å produsere hybriden på Elektromekan i Sverige, og vil "forhåpentligvis" få sendt dem ut rundt april/mai..

(de sier i slutten av mars, jeg sier i slutten av mai :wink:)

Jeg tviler heller på at de vil vente enda lenger med å gi den ut, ettersom den har fått mer omtale enn noen gang.. de har rett og slett ikke _råd_ til å stoppe produksjonen nå..

Lenke til kommentar
'only 3 choices for SMS message tones for the t68i'

Altså, ingen mulighet for å legge inn egen :lol:

Hørte rykter om at man ikke kan endre lyden på den også... :)

Klarer meg med tre forskjellige toner jeg da. Bruker uansett bare standard tone, hva skulle dette valget mellom hundrevis av meldingsvarslere være godt for? Vanligvis har du mobilen på lydløs uansett, hvertfall når du er ute blant folk, så da får du ikke skryte av de nye hippe tatu ringetonene du har lasta ned uansett.

Lenke til kommentar
Det kan jeg gjerne:

T68i støtter ikke vedlegg i mail

T68i lar deg ikke endre skjermsparer

T68i lar deg ikke endre SMS meldingslyd

T68i lar deg ikke fjerne operatør-navn fra display

T68i har ikke java (mange nyttige applikasjoner i java)

T68i støtter ikke polyfoniske toner

(S55 har selvsagt alt dette.... ;) )

T68 har mer minne enn S55.... T68 er over 1 år gammel nå. Det skulle bare mangle at det er noen telefoner som har fler funksjoner nå. Dette sier bare noe om hvor stort teknisk forsprang Sony Ericsson har på både Nokia og Siemens

Har du 6000 kroner og vil ha den beste mobilen kjøp Sony Ericsson P800 den har alt, pluss at du har masse flere muligheter med den!

Lenke til kommentar

Heisan folkens :-)

Ser at denne tråden begynner å "ta" litt av....

Som dere ser går trenden for telefoner mot tasteløse saker. Bare en D-knapp og et par hurtigtaster... Av standard mobil er det vel ingen tvil om at det er P800 og S55 (er den lik sl55???) er meget gode. Ellers kommer de flaste pda'er med innebygget mobil nå utover våren. Sjekk Q-tec 1010, og nye versjonen av Siemens sx 45 med gprs.

De nye smart phones er sikkert gode, men føler de detter litt gjennom mot pda Phone edition. Det er jo unektelig en fordel å selv bestemme hvilke funksjoner en skal/vil ha på telefonen.

Jiihaa

Lenke til kommentar

P800, bra telefon, men jeg hadde ikke anbefalt den til noen som ikke har bruk for den... kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til, hvis du skal kjekke deg for venner så hadde jeg heller tatt en liten fargeskjerm mobil med flip eller no sånt...

Lenke til kommentar

Burde vel egentlig vente på at SE og Siemens lanserer nye produkter utover våren, men et godt kjøp er vel t68i eller S55 eller p800.

Molna: Hvorvidt det går an å skifte pipelyden på SMSen så må jeg si at DET ER NOE AV DET MEST UVESENTLIGE OG UBETYDELIGE MAN KAN FINNE I EN MOBIL OG HVIS DU FAKTISK SYNES AT DET Å SKIFTE SKJERMSPARER PÅ EN LCD SKJERM ER NØDVENDIG SÅ BØR DU SKAFFE DEG ET LIV!!!!!!!! :lol::lol::lol:

Ellers er du en tanke "pro" Siemens!!! Vil heller stilt meg nøytral når du uansett putter trynet ditt inn i så og si hvert eneste emne på forumet!

Bare en tankevekker! :D

Lenke til kommentar
Slik du skriver sier det mer om deg enn om meg  :-?  

Har aldri sagt at det å endre SMS-lyd er nødvendig, jeg sier det er en _funksjon_

Du maser jo over en 5-6 poster over hvor fantastisk den siemens telefonen er hvor du kan forandre sms lyden. Og du trekker fram mangel på nettopp en slik funksjon som et argument på hvorfor en ikke skulle kjøpe t68i. Spør du meg er polyfoniske ringetoner, sms-lyder, skjermsparere og annet dill-dall totalt ubrukelig og ikke minst unyttig å ha på mobilen. Ville heller brukt pengene på andre funksjoner. Slik sony-ericsson gjør.

Lenke til kommentar

Men kjære vene da... Hvem er det som maser om disse funksjonene, er det _jeg_ eller er det _dere_...?

scirocco, les hele tråden før du påstår at jeg har nevnt disse funksjonene som er argument for ikke å kjøpe T68i. Jeg bare ramset det opp som funksjoner ikke T68i har, men som S55 har. Er snakk om å sammenligne mobiler...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
P800

HERREGUUD...er jo ikke et valg engang...du kjøper SELVFØLGELIG P800

mest avanserte briefetelefonen i Verden (hittil i år) (utenfor NASA)

:woot:

Amen

Lenke til kommentar
Som dere ser går trenden for telefoner mot tasteløse saker. Bare en D-knapp og et par hurtigtaster... Av standard mobil er det vel ingen tvil om at det er P800 og S55 (er den lik sl55???) er meget gode.

trenden går ikke mot tasteløse mobil slik som du nevner. det kommer i framtiden helt sikkert til å være mobiler som ligner noen lunde på systemet på di "vanlige" mobilene vi har i dag.

forresten er ikke s55 og sl55 samme mobilen, her er de:

s55: pic9342.jpeg sl55: pic9497.jpeg

Lenke til kommentar
scirocco, les hele tråden før du påstår at jeg har nevnt disse funksjonene som er argument for ikke å kjøpe T68i. Jeg bare ramset det opp som funksjoner ikke T68i har, men som S55 har. Er snakk om å sammenligne mobiler...

Jeg spurte om noen kunne ramse opp noen nyttige funksjoner t68i ikke hadde og dermed startet hele det oppropet ditt om hvor nyttig det kunne være med polyfoniske ringetoner, mulighet for å skifte skjermsparer og sms lyder.

Lenke til kommentar
Fordi ikke akkurat DU synes de er nyttige, kan andre gjøre det. Men men bare fortsett å krangle du...  :p

Aaaaarg! Nå driver du utelokkende å motisier deg selv! I løpet av de siste postene har du noen ganger påstått at dette er nyttige funksjoner og noen ganger har du påstått det motsatte. Kan du venligst bestemme deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...