Marcusun Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har muligheten til å kjøpe mobil fo 6000 kr!!!! Har noen noe forslag til hvilken telefon jeg burde kjøpe? Hvilken ville dere kjøpt? Jeg tenker på 6100! [/u] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 /me vurderer å starte folkebevegelsen mot caps i topic. SLUTT MED DET! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Den mest avanserte mobilen på markedet er vel t68 evt t68i. En t68, softwareoppgradert til t68i koster noe sånt som 1500 kr så da kan du jo bruke resten på en sydentur eller no. Hvis du vil ha en fjortiss-mobil eller bare en mobil du kan skryte av til alle vennene dine er vel 6100 helt grei, du kan jo også prøve 7210 hvis du liker å skryte av sånne store fargeskjermer. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 til 6000kr? Panasonic GD87, Sony Ericsson P800 eller Nokia 7650. Eller som han andre sa, Nokia 3650 viss du vil ha fjortis-telefon som både er bra og "hipp" (PS! Kjøp S55 istedenfor t68i viss du ikke vil ha de dyreste mobilene på markedet) Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 av prinsipp gidder jeg ikke hjelpe deg bare fordi du bruker caps og ørten utropstegn ta de 6000 og stikk de langt oppi **** ha ha Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 /me følger brukernavnet, noen må gjøre noe med 14issen her Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hadde jeg vært deg, og hadde hatt litt god tid s¨å hadde jeg vente på Neonode N1 ! Uten tvil den råeste telefonen iår.! pris mellom 4500-5000 Nokr ink.mva... Telefonen kommer til Norge i månedskiftet mars/april.... neonode.com Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Lurer litt på hvordan du kan si at n1 er den råste telefonen i år.. Du har da vel ikke sett alle andre telefoner som skal komme i år, har du? : Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Lurer litt på hvordan du kan si at n1 er den råste telefonen i år.. Du har da vel ikke sett alle andre telefoner som skal komme i år, har du? : Jeg tipper DU ikke har sett N1 enda. Klikk her, her, her eller her viss du ikke vil være en slik uviten skapning.. :wink: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hvorfor kunne den ikke sett _slik_ ut? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har sett N1. Men hvordan kan du si at det er årets råeste telefon når du ikke har sett alle andre telefoner som kommer i løpet av året? Det er fortsatt bare februar.. Hadd du sagt dette i desember, så kanskje jeg hadde vært enig. Men dette er februar, ergo alle mobiler er ikke vist enda. Like dumt som å si at en plate som blir lansert 1. januar er årets beste! Men det kan man si om den samme platen i desember, når året snart er omme! Dessuten så syns jeg N1 er ufattelig stygg Lenke til kommentar
cnil Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 drit i at han skrev at det var den kuleste mobilen i år. viss du ikke har mer interesser for mobil enn å lete etter feil formuleringer så kan du bare ikke besøke forumet. forresten så kommer ikke neonode n1 før ett stykke ut i mai måned. Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Neonode skulle lanseres i 2001, men ble forsinket... Neonode skulle lanseres i 2002, men ble forsinket... Neonode skal lanseres i 2003, men hvem gidder å vente nå? Hadde den kjørt Symbian i stedet for Windows, kunne jeg hatt litt tro på den. SPV er Windows-mobil og den er full av bugs. Kommer uten tvil andre mobiler som lett matcher Neonode i år. Den har noen store svakheter, som manglende tastatur og at man er avhengig av handsfree for å ta imot samtaler. Enig med 'Kamera'. Vi bør kanskje vente med å si "årets råeste telefon" litt enda... 13.mars får vi se litt av hva året vil by på at "råe" mobiler Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Den råeste mobilen på markedet i dag må jo uten tvil t68i. Noen som kan komme med eksempler på nyttige funksjoner denne telefonen ikke har? Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det kan jeg gjerne: T68i støtter ikke vedlegg i mail T68i lar deg ikke endre skjermsparer T68i lar deg ikke endre SMS meldingslyd T68i lar deg ikke fjerne operatør-navn fra display T68i har ikke java (mange nyttige applikasjoner i java) T68i støtter ikke polyfoniske toner (S55 har selvsagt alt dette.... ) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det kan jeg gjerne:T68i støtter ikke vedlegg i mail T68i lar deg ikke endre skjermsparer T68i lar deg ikke endre SMS meldingslyd T68i lar deg ikke fjerne operatør-navn fra display T68i har ikke java (mange nyttige applikasjoner i java) T68i støtter ikke polyfoniske toner (S55 har selvsagt alt dette.... ) Sa jeg ikke nyttige funksjoner? Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vedlegg i mail er nyttig. Java er nyttig. Mulighet for å velge annen SMS-lyd kan være nyttig. Noe annet som er nyttig, er å kunne ha flere MMS- og GPRS-profiler, det støtter ikke T68i. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Noe annet som er nyttig, er å kunne ha flere MMS- og GPRS-profiler, det støtter ikke T68i. Har selv t68i og må bare si at mobilen støtter dette. Mobilen støtter faktisk alt du ramset opp, bortsett fra polyfoniske ringetoner og støtte for java. Polyfoniske ringetoner er kjekt hvis du er fjorten år og trenger en penisforlenger, java er kjekt hvis du har et akutt behov for å spille betalingsspill på mobilen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Så du påstår at T68i støtter mail-vedlegg, endring av SMS-lyd osv... ? Kommentarene dine om java og polytoner viser vel at du egentlig er litt sjalu fordi T68i ikke har dette. Hadde T68i hatt dette, hadde du hatt en annen mening Lenke til kommentar
J.S. Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 du burde velge den mobilen som har de spessifikasjonene som passer for deg og du synes ser fin ut ikke det andre syns er best dere som er der er dere så dumme at dere aldri blir enige om ossen mobil en annen skal ha og husk arslaug ser aalt ................ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå