Gå til innhold

Hjelp til oppdrag i CoD4.

Chaz0r

Anbefalte innlegg

Sitter fast på siste delen av oppdraget etter "All Ghillied Up", hvor det er utrolig mange fiender som stormer meg og MacMillan.(Altså hvor vi må holde ut til helikopteret vårt kommer).

Jeg har checkpointet hvor det kommer fiendtlige helikoptere, men jeg blir alltid drept på en eller annen måte.

Så jeg lurte på om det var noen her som har noen tips til hvordan jeg kan klare dette oppdraget. Spiller på expert btw.

På forhånd, takk.

Og jeg beklager om det finnes andre emner som inneholder det sanme oppdraget, men søket ga mange topics, men så igjennom noen av de uten at dette oppdraget ble nevnt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter fast på siste delen av oppdraget etter "All Ghillied Up", hvor det er utrolig mange fiender som stormer meg og MacMillan.(Altså hvor vi må holde ut til helikopteret vårt kommer).

Jeg har checkpointet hvor det kommer fiendtlige helikoptere, men jeg blir alltid drept på en eller annen måte.

Så jeg lurte på om det var noen her som har noen tips til hvordan jeg kan klare dette oppdraget. Spiller på expert btw.

På forhånd, takk.

Og jeg beklager om det finnes andre emner som inneholder det sanme oppdraget, men søket ga mange topics, men så igjennom noen av de uten at dette oppdraget ble nevnt.

slet her jeg også,greide på hardened etter mange forsøk.

Sjekk på youtube.com......ligger masse walkthrough videoer der

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

dette brukte eg laaang tid på...rekne med du meine der dykk ligg ved parisehjulet og radiobilene i byen pripyat...eg fann ut att vist du legge deg bak radiobilene...ikkje oppå der bilene står men nedanfor podioet bak...da plukker du ned alle som komme på sida der...når eg gjore det så klarte eg det etter 5 forsøket ca...klarte det på hardened..

Lenke til kommentar

Klarte det oppdraget på andre forsøk etter å ha gjemt meg ved radiobilene etter du har lagt ut noen claymore i det området. Hvis du går tom for Claymore er jo selvfølgelig C4 et alternativ som jeg synes duger bedre. Å dette var på Veteran.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Jeg har planer om å kjøpe CoD4. Noen som vet hva forskjellen er med og uten special edition ? Hva burde jeg kjøpe, koster jo uansett ikke så veldig mye mer.`?:)

Kjøpte CoD4 Collectors Limited Edition på EB Games, 550 kr. Da fikk jeg med plakat, art book og en DVD, samt et kulere cover. Dette til samme pris som den vanlige CoD4, som kostet 550 kr. :p

Lenke til kommentar
Har spilt igjennom det på det letteste og da var dette oppdraget utrolig lett, men det blir såpass mye verre når jeg øker vanskelighetsgraden?

På veteran, så tåler du maks 4 skudd på rad og du er død. Gode nyheten er at fiendene ikke har så mye liv, faktisk ca like mye som på normal, så det gjelder å drepe dem før de dreper deg og det er IKKE lett for å si det sånn :p

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...