HeroNotodden Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei jeg fikk SE w91i til jul. Mobilen er kjøpt fra elkjøp kjøpt med abonnement pris, videreføring av mor sitt abonnement. Så er saken: Jeg hadde 4 mobil på lista dette er den jeg minst ville ha. Og mobilen er defekt! Herlig julegave:P Mobilen er 3-4 dager gammel Er det mulighet for at jeg kan få byttet mobil? garanti? Eller har jeg ingen andre rettigheter enn at jeg kan kreve at elkjøp fikser mobilen min og at jeg kan be om en annen mobil i mellom tida? Er det håp for at jeg kan få byttet mobilen? Mvh HeroN Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du har ingen rett til å bytte eller heve kjøpet. Elkjøp oppererer ikke med 30 dagers returrett på varer solgt med abonement eller mobiltelefoner. Hva er galt med telefonen? Hvis du er kjapp til nærmeste elkjøp kan det hende at de tar telefonen på DOA (dead on arival) , som oftest må gjøres innen en uke etter salgsdato. Da vil de bytte telefonen din i samme telefon eller hvis du er heldig kan du velge andre tlf'er Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Du har ingen rett til å bytte eller heve kjøpet. Elkjøp oppererer ikke med 30 dagers returrett på varer solgt med abonement eller mobiltelefoner. Hva er galt med telefonen? Hvis du er kjapp til nærmeste elkjøp kan det hende at de tar telefonen på DOA (dead on arival) , som oftest må gjøres innen en uke etter salgsdato. Da vil de bytte telefonen din i samme telefon eller hvis du er heldig kan du velge andre tlf'er Mobil skrur seg av og på som den vil Noen ganger bare blinker den i ny og ne uten at du for gjort noe.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Om den er defekt - kom deg til butikken i MORGEN! Den er såkalt DOA, dvs at sony ericsson bytter den uten at den repareres eller lignende. Men det avgjørende er at du så fort som mulig kommer deg til butikken for å få levert den inn! Gjerne med din mor, siden hun var den som kjøpte den. Spør så samtidig om du kan få bytte i en annen modell, og evt betale mellomlegg . Men det avgjørende for at du skal kunne få levert inn igjen mobilen, istedenfor at den kun blir reparert (og da kan du glemme å få bytta den) er at du kommer deg i butikken i morgen. Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Om den er defekt - kom deg til butikken i MORGEN! Den er såkalt DOA, dvs at sony ericsson bytter den uten at den repareres eller lignende. Men det avgjørende er at du så fort som mulig kommer deg til butikken for å få levert den inn! Gjerne med din mor, siden hun var den som kjøpte den. Spør så samtidig om du kan få bytte i en annen modell, og evt betale mellomlegg . Men det avgjørende for at du skal kunne få levert inn igjen mobilen, istedenfor at den kun blir reparert (og da kan du glemme å få bytta den) er at du kommer deg i butikken i morgen. Skal på elkjøp imorgen med min mor å høre med dem:) Satser på at jeg for byttet mobilen i en annen:) gjerne en smart telefon Hjertelig takk for hjelp Alastor og Loko Lenke til kommentar
klb Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvordan gikk det? Kan forøvrig nevne at feil på mobilen din er en vanlig feil på w910. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kan forøvrig nevne at feil på mobilen din er en vanlig feil på w910. Hadde selv en kunde med det problemet, men jeg oppdaterte softwaren og siden har den fungert uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå