HappyStabby Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har en Elite som jeg fikk I oktober?, Fungerer ok, men DVD sppilleren er ikke helt som den skal være,,, Får besjed når jeg setter inn spill at Den ikke kan leses Eller at Dette er en Xbox 360 dvd, prøv og sett platen inn i en Xbox, virker som den oppfører seg som en Standard dvd spiller iblant.. Før det hadde jeg en Premium som takke for seg etter 1 år, fikk Ny av MS, tok 9 dager, De hentet og leverte. Knall!!! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Så konklusjon er: Xbox 360 er ikke så ille med den den gamle driveren? Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fikk 3rrod for noen mnder siden... men Tror jeg har fikset problemet selv og maskina virker stabil igjen Lenke til kommentar
melsom Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kjøpte min i Januar 2006, og i dag den 26.12.2007 kl 15:15 tok den kvelden!3 røde ringer mens dama sto å spilte Guitar Hero, første gang jeg har sett noe til disse ringene.. endelig føler jeg meg ikke så utenfor Men men, 2 år er ikke så dårlig med tanke på alle de timene denne har stått på. Ringer MS på nyåret, og nå skal jeg prøve meg på 'towel' trikset Du burde IKKE prøve towel trikset. Greit at det gir deg en uke eller to med spilling, men det er her moroa stopper. Når du til slutt sender inn xboxen til Microsoft, vil de kunne se at du har med vilje overopphetet GPUen (med tanke på temperaturen som behøves) for å forsøke og smelte loddepunktene sammen igjen. Dette fører til at de ikke klarer å reflowe loddepunktene på GPUen, å du sitter igjen med null garanti, og null xbox. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er det stor sannsynlighet for at man får en av de oppdaterte 360 Pro med Falcon brikksett hvis man kjøper en ny idag? Lenke til kommentar
melsom Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det stor sannsynlighet for at man får en av de oppdaterte 360 Pro med Falcon brikksett hvis man kjøper en ny idag? Etter hva jeg har sett så har de store kjedene som Elkjøp, Expert osv fortsatt de gamle (da også uten HDMI). Det du kan gjøre er å sjekke nummeret som står ved strekkoden. Gamle Xboxer har 203W, mens nye har 175W. Antar at dette er strømforbruket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå