Nitrius Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har fra før: Warhawk, Motorstorm, Resistance: fall of man og Guitar hero 3. Så jeg er på jakt etter nye spill. Kunne tenkt meg et bilspill, men det er ikke så mye av det på PS3 enda tror jeg? Har sett litt på Uncharted, og det blir vel et spill jeg kommer til å kjøpe. Uansett, bortsett fra de spillene som er nevnt her, har du noen anbefalinger? kan være hva som helst så lenge det et PS3 spill. Liker mest bilspill, skyespill og RPG. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har fra før: Warhawk, Motorstorm, Resistance: fall of man og Guitar hero 3. Så jeg er på jakt etter nye spill. Kunne tenkt meg et bilspill, men det er ikke så mye av det på PS3 enda tror jeg? Har sett litt på Uncharted, og det blir vel et spill jeg kommer til å kjøpe. Uansett, bortsett fra de spillene som er nevnt her, har du noen anbefalinger? kan være hva som helst så lenge det et PS3 spill. Liker mest bilspill, skyespill og RPG. Enchanted Arms, har det riktignok på 360 men regner med att det er samme spillet på PS3. PRPG. Eneste billspilla på PS3 enn så lenge er vel Sega Rally og CM Dirt og om ikke alt for lenger kommer Race Driver Grid fra Codemaster. Utfra skjermbilder ser det ut til å bli ett bra spill. Cod4 kan anbefales kanskje litt kort men er heftig multiplayer. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ratchet & Clank, COD4, Unreal Tournament 3, Oblivion er vel eneste spillbare rpg hittil, evt. folklore som er litt mer action. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Assassins Creed, Rainbowsix - las vegas, FIFA 08, PGA-Tour 08 Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 COD 4 er konge! Spilte nettopp igjennom det, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Burnout Paradise som kommer i januar. Last ned demoen og se. Uncharted og AC Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 COD4 blir nok et værtfall. UT3 til PS3 kommer vel ikke før til neste år? samme som Burnout Paradise? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 UT3 er ute for ps3 i usa, så det kan lett importeres. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ratchet & Clanc anbefales sterkt! Kjempeartig spill... COD4 er som nevnt et heftig multiplayer-spill. Så har du FIFA 08, NFS, Rainbow 6 osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå