Gå til innhold

Fikk Wii til Jul! Men den virker ikke:S


Sph3r

Anbefalte innlegg

Som det står i emnetittelen, jeg fikk en Wii til jul, den viser seg og være ødelagt! Wii`en er kjøpt på El-Kjøp, jeg har kvitteringen og alt! spørsmålet mitt er har jeg krav på nye/pengene tilbake? Eller må jeg leveren den inn på reperasjon? jeg har jo ikkje hadde den i drift i det hele tatt, å vis jeg levere den inn får jeg nok den ikke tilbake før langt utpå nyåret!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skjer er at jeg kobler opp Wii`en, bilde, lyd funker! Setter i spillet Wii sport! går noe sekunder, plutselig svart skjerm som det står at en feil har skjedd, venneligst slå av Wii`en å les bruksanvisningen for nærme detaljer! Jeg har gjort det som stod i bruksanvisningen, å samme feilen skjer igjen

Lenke til kommentar
Som det står i emnetittelen, jeg fikk en Wii til jul, den viser seg og være ødelagt! Wii`en er kjøpt på El-Kjøp, jeg har kvitteringen og alt! spørsmålet mitt er har jeg krav på nye/pengene tilbake? Eller må jeg leveren den inn på reperasjon? jeg har jo ikkje hadde den i drift i det hele tatt, å vis jeg levere den inn får jeg nok den ikke tilbake før langt utpå nyåret!

 

Elkjøp har 30 dagers åpent kjøp.

 

Sikkert dumt spørsmål, men disken er vel riktig vei? (Dette som skjer hvis den er satt inn feil)

Lenke til kommentar
Det som skjer er at jeg kobler opp Wii`en, bilde, lyd funker! Setter i spillet Wii sport! går noe sekunder, plutselig svart skjerm som det står at en feil har skjedd, venneligst slå av Wii`en å les bruksanvisningen for nærme detaljer! Jeg har gjort det som stod i bruksanvisningen, å samme feilen skjer igjen

Da kan det jo være like sannsynlig for at det er spillet som er ødelagt?

Lenke til kommentar

hvis du er helt sikker på at du gjør ting riktig, og fremdeles ikke fungerer. Gjør som nevnt over, bare lever tilbake og si du angrer på kjøpet. Hvis er flere i butikken gå bare inn å hent en ny. Finner du Wii'en billiegere et annet sted, ta bare med reklamen til butikken og si " se her, har ikke dere en pris-garanti ?? " Jeg fikk min Wii til 2190,- Hadde med tilbuds-avis fra Coop-OBS ! ;)

Lenke til kommentar
Det som skjer er at jeg kobler opp Wii`en, bilde, lyd funker! Setter i spillet Wii sport! går noe sekunder, plutselig svart skjerm som det står at en feil har skjedd, venneligst slå av Wii`en å les bruksanvisningen for nærme detaljer! Jeg har gjort det som stod i bruksanvisningen, å samme feilen skjer igjen

Samme feil her også. :(

 

Setter spillet rett vei, siden jeg får beskjed om at spilleren ikke kan lese vist jeg setter plate inn feil vei.

Kjipt å kjøpe seg noe som ikke vil virke, og så er det lørdag og butikken er stengt.

Lenke til kommentar
Det som skjer er at jeg kobler opp Wii`en, bilde, lyd funker! Setter i spillet Wii sport! går noe sekunder, plutselig svart skjerm som det står at en feil har skjedd, venneligst slå av Wii`en å les bruksanvisningen for nærme detaljer! Jeg har gjort det som stod i bruksanvisningen, å samme feilen skjer igjen

Samme feil her også. :(

 

Setter spillet rett vei, siden jeg får beskjed om at spilleren ikke kan lese vist jeg setter plate inn feil vei.

Kjipt å kjøpe seg noe som ikke vil virke, og så er det lørdag og butikken er stengt.

 

Jeg har også samme feilen, leverte spilleren inn til rep. for en uke siden. Min spiller er et halvt år gammel og feilen skjedde sånn plutselig. Har prøvd med forskjelligespill osv osv.

 

Utrolig irriterende når jeg akkurat hadde fått meg Gitar Hero 3 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...