Sph3r Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Som det står i emnetittelen, jeg fikk en Wii til jul, den viser seg og være ødelagt! Wii`en er kjøpt på El-Kjøp, jeg har kvitteringen og alt! spørsmålet mitt er har jeg krav på nye/pengene tilbake? Eller må jeg leveren den inn på reperasjon? jeg har jo ikkje hadde den i drift i det hele tatt, å vis jeg levere den inn får jeg nok den ikke tilbake før langt utpå nyåret! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hva er det som ikke virker da? Jobber med service og vi har hatt feil på 3 maskiner siden release.. Høres lite sannsynlig ut at den er defekt. men hva funker ikke? Kobla riktig? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Prøv først med å bytte til en ny, siden du ikke ønsker å vente på at den skal bli reparert. Det kan fort ta noen uker. Hvis ikke det går, så bruker du Elkjøps 30-dagers-returrett-tilbudet. Da får du pengene tilbake, og kan da evt kjøpe deg en ny Wii Lenke til kommentar
Sph3r Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Det som skjer er at jeg kobler opp Wii`en, bilde, lyd funker! Setter i spillet Wii sport! går noe sekunder, plutselig svart skjerm som det står at en feil har skjedd, venneligst slå av Wii`en å les bruksanvisningen for nærme detaljer! Jeg har gjort det som stod i bruksanvisningen, å samme feilen skjer igjen Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Som det står i emnetittelen, jeg fikk en Wii til jul, den viser seg og være ødelagt! Wii`en er kjøpt på El-Kjøp, jeg har kvitteringen og alt! spørsmålet mitt er har jeg krav på nye/pengene tilbake? Eller må jeg leveren den inn på reperasjon? jeg har jo ikkje hadde den i drift i det hele tatt, å vis jeg levere den inn får jeg nok den ikke tilbake før langt utpå nyåret! Elkjøp har 30 dagers åpent kjøp. Sikkert dumt spørsmål, men disken er vel riktig vei? (Dette som skjer hvis den er satt inn feil) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det som skjer er at jeg kobler opp Wii`en, bilde, lyd funker! Setter i spillet Wii sport! går noe sekunder, plutselig svart skjerm som det står at en feil har skjedd, venneligst slå av Wii`en å les bruksanvisningen for nærme detaljer! Jeg har gjort det som stod i bruksanvisningen, å samme feilen skjer igjen Da kan det jo være like sannsynlig for at det er spillet som er ødelagt? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hvis du er helt sikker på at du gjør ting riktig, og fremdeles ikke fungerer. Gjør som nevnt over, bare lever tilbake og si du angrer på kjøpet. Hvis er flere i butikken gå bare inn å hent en ny. Finner du Wii'en billiegere et annet sted, ta bare med reklamen til butikken og si " se her, har ikke dere en pris-garanti ?? " Jeg fikk min Wii til 2190,- Hadde med tilbuds-avis fra Coop-OBS ! Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det som skjer er at jeg kobler opp Wii`en, bilde, lyd funker! Setter i spillet Wii sport! går noe sekunder, plutselig svart skjerm som det står at en feil har skjedd, venneligst slå av Wii`en å les bruksanvisningen for nærme detaljer! Jeg har gjort det som stod i bruksanvisningen, å samme feilen skjer igjen Samme feil her også. Setter spillet rett vei, siden jeg får beskjed om at spilleren ikke kan lese vist jeg setter plate inn feil vei. Kjipt å kjøpe seg noe som ikke vil virke, og så er det lørdag og butikken er stengt. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det som skjer er at jeg kobler opp Wii`en, bilde, lyd funker! Setter i spillet Wii sport! går noe sekunder, plutselig svart skjerm som det står at en feil har skjedd, venneligst slå av Wii`en å les bruksanvisningen for nærme detaljer! Jeg har gjort det som stod i bruksanvisningen, å samme feilen skjer igjen Samme feil her også. Setter spillet rett vei, siden jeg får beskjed om at spilleren ikke kan lese vist jeg setter plate inn feil vei. Kjipt å kjøpe seg noe som ikke vil virke, og så er det lørdag og butikken er stengt. Jeg har også samme feilen, leverte spilleren inn til rep. for en uke siden. Min spiller er et halvt år gammel og feilen skjedde sånn plutselig. Har prøvd med forskjelligespill osv osv. Utrolig irriterende når jeg akkurat hadde fått meg Gitar Hero 3 Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Feilen er at det er en løs kontakt inne i maskinen Fikk igjen min fra service idag : ) Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tok den med tilbake til elkjøp selv. Fikk med en ny med en gang. De hadde vist fått 16 i retur på to dager, så var vist et kjent problem....... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jøss, Nintendo har nok dårlig tid til kvalitets sjekkinga om dagen Er nok snakk om eit veldig dårlig parti med konsoller før jul siden det var så mange. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 bruker å få det noen ganger, får en irriterende / repeterende loading lyd fra wii'en, tar bare ut spillet og putter det inn igjen. så funker det 100%. vet ikke hva det er, men er vant til det. skjer 1 / 30 gang jeg putter inn ett spill Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 XtrubioR: Har merket det jeg også med min Wii, men det har bare hent en gang med meg på et halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå