Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mitsubishi Outlander deler på nett...trenger forslag.


Rambol

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg eier en Mitsubishi Outlander 07 mod. Har nå lyst til å handle litt ekstrautstyr til denne på nettet.

 

Er først og fremst på utkikk etter bagasjeroms-gitteret (som skiller bagasjerommet fra resten av bilen) til en billig penge. Dette koster ca. kr 2.200 orginalt hos forhandler i Norge.

Er det noen som har link til en utenlandsk forhandler som selger slike deler billig?

 

Har kikket på sidene til Mitsubishi i USA, finner en del utstyr der til en billig penge, men ikke dette gitteret :cry: Noen som kan hjelpe meg? Hadde jo vært flott om jeg kunne betale i USD ettersom kursen fortsatt er lav....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei.

 

tror ikke outlander er den enkleste bilen å finne deler til på nettet (i europa), men finnes en del snacks til den i japan! anbefaler en tur innom http://www.mitsubishi-klubben.no/, der er de meget behjelpelige med slike ting. ligger også en del linker og bilder ute av japanske outlandere som ser helrå ut!

 

noen deler må du nok bare krype til Mitsubishi-forhandleren å be om.

Lenke til kommentar
hei.

 

tror ikke outlander er den enkleste bilen å finne deler til på nettet (i europa), men finnes en del snacks til den i japan! anbefaler en tur innom http://www.mitsubishi-klubben.no/, der er de meget behjelpelige med slike ting. ligger også en del linker og bilder ute av japanske outlandere som ser helrå ut!

 

noen deler må du nok bare krype til Mitsubishi-forhandleren å be om.

 

He he he, ja jeg er litt innom den siden også, men har ikke fått noen gode tips til utenlandske nettsider foruten ebay, så det virker som om det ikke er bare bare. Får vel bare ta det sammen med en harry tur senere så sparer jeg ihvertfall litt på kursen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...