abene Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Flere tjenester kan brukes til å søke etter låter og artister, og høre på "streamet" musikk direkte i nettleseren. Les mer Lenke til kommentar
Largie Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Merkelig at det ble opprettet en ny post for denne "guiden". Sjekk tidligere post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=883488&hl= Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 iLike.com skjønte jeg meg ikke helt på altså... Hvis jeg søker på en artist i søkefeltet, kan jeg ikke høre på sangen. Det eneste jeg får er en link til iTunes for å kjøpe sangen. Her kan dere bare se.... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Trodde i alle fall at Songza var ulovlig..? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva får deg til å si det? Den gjør akkurat det samme som Last.fm, pandora.com osv gjør. Bare med mulighet til å søke på eksakte artister. Fyren som har laga systemet står fram med fullt navn og du kan ikke enkelt lagre musikken som spilles av. Det er vel grunnen til at musikkbransjen ikke har saksøkt han og hans fremtidige barn. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Songza bruker jo lyden fra youtube osv, så isåfall så er det jo youtube platebransjen bør saksøke. Men kan youtube saksøke songza for at songza bruker "dem" ? Jeg savner Pandora, var det beste musikk-stream tjenesten som fantes etter min mening. Fant masse artister med musikk jeg likte uten at jeg hadde hørt om dem. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Last.FM og Pandora er ikke ulovlig. De har rettigheter til å spille musikken tror jeg. Songza er i alle fall ikke lovlig mener jeg å ha lest et sted. Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 SeeqPod er vel i gråsonen så det holder. Du kan nemlig enkelt laste ned filene nettsiden finner. Og ikke bare ved å følge linken til filene. Men, er det ulovlig å indeksere filer? Hva med jpg-filer? PDF? Alt koker ned i den evige runddansen omkring kopibeskyttelse, som det alltid vil finnes måter å omgå. Lenke til kommentar
Talgtapp Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hypem.com er en søketjeneste for musikkblogger. Den lar deg spille av søkresultatet ditt via stream. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) asdasdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Den nye hypen er muxtape.com, last opp 12 låter og del "muxtapen" din med verden. http://www.nrk.no/lydverket/miksteip-pa-l%C3%B8rdan/ http://stereogum.com/archives/make-us-a-muxtape_008643.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå