Gå til innhold

et.... dusjhode faktisk!

tulste

Anbefalte innlegg

ikke særlig bra eller spennende bilde.... men!

Jeg har lyst å ta lignende bilder med alle disse dråpene i fokus! jeg har F5.6 på. har dette noe med dybdeskarphet å gjøre? isåfall hviken verdi bør jeg bruke?

Mulig denne tråden ikke er til å svare på spørsmål så da må du gjerne bare gi en generell tilbakemelding på bildet også, selv om det dusjhodet burde vært vasket! :p

post-143734-1198560473_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

At dusjhodet ser så heftig ekkelt ut, ødelegger alt. Kan jo prøve å klone det vekk, men vet ikke om det hjelper så alt for mye. Kunne tenkt meg at alt ser mer innbydende ut med et dusjhode i stål, som jeg selv har hjemme :p Lyst til å prøve en gang jeg også.

Jobb litt med komposisjon, særlig hva gjelder plasseringen av dusjhodet. Nå er det litt for sentrert for min del. Kunne tenkt meg å ha det oppe i høyre hjørnet. Ellers er dråpene skapre, og det er jo positivt.

Ergo; vask det ekle dusjhoder, komponer og knips. Lykke til!

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...