Gjest asking man... Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hey. jeg har et lite problem jeg og kjæresten min vi er kommet litt i gang med kyssing men lurer på hvordan vi kan komme videre? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fortsett. Er ikke værre, føl dere frem, dere lærer å kjenne hverandre bedre osv! Good Luck. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 lurer på hvordan vi kan komme videre? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10186331 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg