Tommy7 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hei! Håper noen kan hjelpe meg.. Når jeg skal prøve å få inn filmene jeg har på pc-en til iTunes, og videre på iPoden, må jeg konvertere filmen i ett program. Jeg bruker Jodix Free iPod Video Converter til å konvertere. Men dette programmet tar ikke alle filene! Burde det ikke det? Er det ikke sånn at man skal konvertere (hvilken som helst fil) til en bestemt fil som iPod nano kan bruke? Noen anbefalinger på et bra program som konverterer filmer og legger dem inn på iTunes uten noe problem? Også når jeg prøver å dra filmen over til bliblioteket på "Filmer"-mappen, da skjer det ingenting. Hvorfor? :S Mvh Tommy Endret 25. desember 2007 av Tommy7 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Apple Quicktime funker. Eller du kan sjekke denne linken. Endret 25. desember 2007 av CCola Lenke til kommentar
Tommy7 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Apple Quicktime funker. Eller du kan sjekke denne linken. Nå fungerer det Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå